نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از شخصیت برجسته مرحوم عسکراولادی بعنوان الگو و سمبلی برای جامعه ایران اسلامی نام برد.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، غلام محمد زارعی، در حاشیه مراسم بزرگداشت یاد و خاطره مرحوم حاج حبیب الله عسکر اولادی در یاسوج، عسکراولادی را چهره‌ای ناب برای الگوبرداری در جامعه عنوان کرد و گفت : این…

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از شخصیت برجسته مرحوم عسکراولادی بعنوان الگو و سمبلی برای جامعه ایران اسلامی نام برد.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، غلام محمد زارعی، در حاشیه مراسم بزرگداشت یاد و خاطره مرحوم حاج حبیب الله عسکر اولادی در یاسوج، عسکراولادی را چهره‌ای ناب برای الگوبرداری در جامعه عنوان کرد و گفت : این شخصیت والا و برجسته یار دیرینه امام و رهبری و از شخصیت‌های برجسته انقلاب اسلامی بود.

زارعی شخصیت مرحوم عسکراولادی را فردی مبارز و رنج کشیده در قبل از انقلاب عنوان کرد و گفت: این مرد بزرگوار قبل از انقلاب فشارهای زیادی را متحمل شد و بعد از آن نیز همواره در مسیر انقلاب حرکت کرد.

وی خاطرنشان کرد: عسکراولادی در مبارزه انقلاب نقش خود را ایفا کرد و همواره از این فقید عالم به عنوان یار دیرینه امام و رهبری یاد می‌شود چرا که ایشان در طول دوران قبل و بعد از انقلاب همواره حضور پرشور داشتند.

زارعی با آرزوی طلب غفران و مغفرت برای مرحوم حاج حبیب‌الله عسکراولادی، اذعان کرد: این مرحوم از چهره‌های انقلابی بود که می‌توان از آن به عنوان چهره و شخصیتی ناب و مناسب برای ا لگوبرداری جوانان و جامعه امروزی استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: مرحوم عسگراولادی در دوران پیش از انقلاب از پیش قراولان مبارزه با رژیم پهلوی بود.

حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر افزود: ایشان دارای سوابق درخشان سیاسی و مورد قبول و یار صدیق امام (ره) و جریان های مختلف سیاسی بود.

وی بیان کرد: آن مرحوم حتی تا دم آخر عمر پربرکت خود از هیچ تلاشی برای حفظ اسلام و این نظام الهی دریغ نکرد.

استاندار استان نیز در حاشیه این مراسم با تسلیت ایام محرم و درگذشت حاج حبیب الله عسکر پور، با بیان اینکه مرحوم عسکر اولادی یار و حبیب دیرین امام، انقلاب و رهبری بود، گفت: وی یک شخصیت انقلابی به تمام معنا بود و همه عمر شریف خود را در راه پیشبرد اهداف عالیه انقلاب سپری نمود.

سید موسی خادمی تصریح کرد: مرحوم عسکراولادی از جمله شخصیت هایی بود که از قبل از انقلاب و تا لحظه جان سپردن تابع امام و ولایت و رهبری بود و با مال و فکر و جانش در راه انقلاب کمک نمود.

وی با اشاره به اینکه این شخصیت بزرگوار از نظر سیاسی اهل تفریط و افراط نبود و تأکید بسیاری بر انسجام نیروهای انقلابی داشت، اظهار داشت: وی مسیر صحیح انقلاب را شناخته بود و در این راه هیچ گاه شک و تردیدی به خود راه نداد.

خادمی در پایان بیان کرد: از خداوند متعال علو درجات را برای آن مرحوم خواهانیم و انشاءالله که خدای تبارک و تعالی روحش را با روح شهیدان محشور بگرداند.

 

منبع : کمیته امداد امام خمینی استان ک-و-ب