گزارش تصویری

گزارش تصویری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گفت: کارکنان شرکت گاز استان یک باب منزل مسکونی برای مددجوی زن زیرپوشش کمیته امداد شهرستان بویراحمد ساخته و در روز میلاد امام رضا(ع) به او اهداء نمودند.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان،عبدالمجید فرهادی در مراسم افتتاح این واحد مسکونی با حضور نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل و کارکنان شرکت گاز، مدیرکل بنیاد مسکن استان و مدیر و جمعی از کارکنان کمیته امداد شهرستان بویراحمد، با تبریک ولادت باسعادت امام رضا(ع)، گفت: داشتن مسکن و سرپناهی امن برای گذران زندگی یکی از نیازهای بشری است و کمیته امداد با همراهی و همکاری خیرین نیکوکار، در راستای اجرایی شدن این امر خدمات عمرانی مختلفی به مددجویان زیر پوشش ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین سیاست های کمیته امداد در راه کمک به نیازمندان جلب و توسعه مشارکتهای مردمی و استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران است، اظهار داشت: این اقدام کارکنان شرکت گاز استان، یک حرکت فرهنگی است که می تواند فرهنگ انفاق را در بین مردم بخصوص در ادارات و سازمانها برای مشارکت در امورات خیر نهادینه کند.

فرهادی تصریح کرد: این منزل مسکونی با اعتبار ۲۵۰ میلیون ریال و با مساحت ۵۵ متر با مشارکت و همکاری مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان ساخته و به مددجوی زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بویراحمد اهداء شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان شرکت گاز استان، خواستار همکاری و همراهی تمامی مدیران استانی و کارکنان آنان جهت مشارکت در زدودن چهره فقر و محرومیت از استان شد.

نماینده شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) گفت: یکی از برکات وجود مبارک امام رضا(ع) در کشور ما وفور نعمت و ترویج دین و دین داری و استعمارستیزی و مبارزه با استکبار است.

غلام محمد زارعی گفت: در بازدیدهایی که همراه مسئولین ادارات در راستای طرح مفتاح الجنه از این روستا صورت گرفته بود و با مشاهده وضعیت این مددجو، مسئولین شرکت گاز این اقدام خداپسندانه را انجام داده و خانه ای برای این نیازمند دارای فرزند معلول ساخته و تقدیم وی نمودند.

وی ترویج فرهنگ نوعدوستی و انفاق را در جامعه ضروری عنوان کرد و گفت: کمک به نیازمندان بهترین خدمت است و همه ما باید در راستای این امر دست به دست هم داده و به یاری محرومین بشتابیم.

زارعی با تقدیر از کمیته امداد در زمینه کمک به مردم و رفع نیازهای آنان، تأکید کرد: از همه مدیران و مسئولین ادارات استانی و شهرستانی می خواهیم که نیازمندان را فراموش نکرده و کمیته امداد را در این راه یاری نمایند.

 

منبع : کمیته امداد امام خمینی استان ک-و-ب