مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان کهگیلویه از اختراع سیستم هوشمند اعلام خطر در جاده های فاقد دید توسط دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، عنایت رحیمی نیا گفت: کمک به رشد و ارتقاء وضعیت تحصیلی دانش آموزان تا رسیدن به مقاطع دانشگاهی یکی از مؤلفه های کاری کمیته امداد شهرستان کهگیلویه است.

وی افزود: …

سایت مردم استان (ک و ب)؛مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان کهگیلویه از سیستم هوشمند اعلام خطر در جاده های فاقد دید توسط دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، گفت: کمک به رشد و ارتقاء وضعیت تحصیلی دانش آموزان تا رسیدن به مقاطع دانشگاهی یکی از مؤلفه های کاری کمیته امداد شهرستان کهگیلویه است.

وی افزود: در همین راستا کمک های قابل توجهی تاکنون به دانشجویان تحت حمایت این نهاد در تمامی رشته ها و دانشگاهها صورت گرفته است.

رحیمی نیا اظهار داشت: یکی از دانشجویان تحت حمایت مشغول به تحصیل در دانشگاه آزاد توانست دستگاه هوشمند اعلام خطر در جاده های فاقد دید کافی را اختراع و بنام خود ثبت نماید.

رحیمی نیا ضمن تشکر از این ابراز امیدواری کرد و گفت: برای چندمین بار است که دانشجویان این شهرستان اختراعات کشوری و جهانی را بنام خود ثبت نموده و اقدامات این مخترعین باعث دلگرمی امدادگرانی است که با افتخار در حال خدمت به خانواده های تحت حمایت هستند.

مخترع جوان شهر اظهار داشت: این دستگاه در کشور ثبت نهایی شده و قرار است به زودی در استان بصورت آزمایشی مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی  ضمن تقدیر از خدمات کمیته امداد در پرداخت قسمتی از هزینه های دانشگاه خود عنوان کرد: در حال حاضر مشغول به تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی در رشته مهندسی برق الکترونیک هستم .