نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از همه مسئولین استانی و شهرستانی خواست که با همکاری و تعامل با همدیگر دستان پر مهر و عطوفت خویش را هر چه بیشتر و بهتر بر سر نیازمندان به ویژه ایتام این منطقه بگسترانند.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، مجتبی امینی در این بازدید گفت: نهاد مقدس کمیته امداد شجره طیبه ای است که در اوایل انقلاب توسط حضرت امام خمینی (ره) با هدف حمایت از قشر آسیب پذیر جامعه بنیان نهاده شد که …

کهگیلویه و بویراحمد- تقدیر نماینده شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از کمیته امدادمدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دنا از بازدید نماینده شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از مناطق محروم زیلایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، مجتبی امینی در این بازدید گفت: نهاد مقدس کمیته امداد شجره طیبه ای است که در اوایل انقلاب توسط حضرت امام خمینی (ره) با هدف حمایت از قشر آسیب پذیر جامعه بنیان نهاده شد که خوشبختانه امروز توانسته است با برداشتن گامهای موثر به جایگاه رفیع مورد نظر حضرت امام (ره) برسد.

وی بازدید یک روزه با حضور نماینده شهرستانهای بویراحمد و دنا و جمعی از مسئولین شهرستانی و استانی از مناطق زیلایی را فرصتی مناسب برای پیگیری و رفع مشکلات مددجویان و دیگر نیازمندان بر شمرد.

امینی تصریح کرد: تعامل کاری مسئولین کمیته امداد با سازمانها و دیگر ادارات استانی و شهرستانی می تواند حلال مشکلات عمده ولینعمتان این نهاد مقدس باشد و دیدار گروهی مسئولین از مناطق محروم و دورافتاده در رفع مشکلات آنها بسیار مثمر ثمر است.

نماینده شهرستان های بویر احمد و دنا در جمع تعدادی از اهالی روستاهای مناطق محروم زیلایی خدمات کمیته امداد را برای مناطق دور افتاده قابل تقدیر عنوان کرد.

غلام محمد زارعی افزود :تلاش و زحمات شبانه روزی پرسنل کمیته امداد برای خدمت به افراد نیازمند این مناطق بهترین اقدام خداپسندانه می باشد.

وی پیگیری معضلات و مشکلات اساسی در مناطق محروم را اولویت اصلی بازدیدهای خود دانست و افزود: تنها با همت جهادی مدیران و مسئولان قادر به برآورده کردن خواسته‌های به حق مردم و رفع نیازمندی های آنها هستیم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از همه مسئولین استانی و شهرستانی خواست که با همکاری و تعامل با همدیگر دستان پر مهر و عطوفت خویش را هر چه بیشتر و بهتر بر سر نیازمندان به ویژه ایتام این منطقه بگسترانند.

 

منبع : کمیته امداد امام خمینی استان ک-و-ب