مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کهگیلویه از اهداء جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به ۱۰۰ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، عنایت رحیمی نیا گفت: تأمین جهیزیه نوعروسان یکی از برنامه های اصولی کمیته امداد است که به خاطر کمک به خانوادهای مددجویان و جهت رفع قسمتی از مشکلات مالی ازدواج فرزندانشان صورت می گیرد. …

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کهگیلویه از اهداء جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به ۱۰۰ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، عنایت رحیمی نیا گفت: تأمین جهیزیه نوعروسان یکی از برنامه های اصولی کمیته امداد است که به خاطر کمک به خانوادهای مددجویان و جهت رفع قسمتی از مشکلات مالی ازدواج فرزندانشان صورت می گیرد.

وی بیان داشت : به همین منظور به یکصد نفر از نوعروسان تحت حمایت که در دوره های آموزشی شرکت نموده بودند کمک هزینه تامین جهیزیه اهداء شد.

رحیمی نیا اعتبار تعلق گرفته به این نوعروسان را یک میلیارد ریال عنوان و خاطر نشان کرد: به منظور تحکیم در بنیان خانواده وسلامت زوجین، شرکت در کلاس های مشاوره و آموزش – انجام آزمایشات ژنتیک و مواد مخدر امری ضروری است و این مهم با جدیت انجام خواهد پذیرفت.

مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: با توجه به انجام مشاوره های ازدواج به این نوعروسان خوشبختانه کمترین مورد طلاق در بین زوج های تحت حمایت این نهاد وجود دارد.

ایشان با بیان این مطلب که اهداء جهیزیه فقط به نوعروسانی که شرایط دریافت جهیزیه را پس از انجام مراحل فوق داشته باشند تعلق خواهد گرفت، افزود: این رونددر سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

 

منبع : کمیته امداد امام خمینی استان ک-و-ب