مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کهگیلویه از اجرای طرح احسان حسینی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، شورای هیئت های مذهبی و کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، عنایت رحیمی نیا گفت: در آستانه فرا رسیدن ماه محرم و انجام نذورات به شیوهای مختلف توسط مردم، این نهاد در اجرای طرح احسان حسینی اقدام به برگزاری نشستی با حضور رئیس …

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کهگیلویه از اجرای طرح احسان حسینی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، شورای هیئت های مذهبی و کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، عنایت رحیمی نیا گفت: در آستانه فرا رسیدن ماه محرم و انجام نذورات به شیوهای مختلف توسط مردم، این نهاد در اجرای طرح احسان حسینی اقدام به برگزاری نشستی با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس هیئات مذهبی شهرستان کهگیلویه نمود.

وی هدف از برگزاری این نشست را برنامه ریزی لازم و همکاری همه جانبه سازمان تبلیغات و هیئت های مذهبی در اجرای این طرح و همچنین فراهم آوردن زمینه جهت جمع آوری نذورات مردم در ماه محرم بویژه در دهه اول این ماه و توزیع بین نیازمندان و ایتام دانست.

رحیمی نیا ضمن تشکر از رئیس سازمان تبلیغات ورئیس هیئت های مذهبی شهرستان عنوان کرد: مردم فهیم و نیکوکار شهرستان در تمامی مناسبتها کمک های نقدی وغیرنقدی قابل توجهی به مردم نیازمند نموده اند و امیدواریم در ماه محرم و صفر نیز ایتام و نیازمندان را فراموش ننمایند.

حجه السلام حسینی طلب رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در این نشست گفت: این سازمان آماده همکاری صمیمانه با کمیته امداد در خصوص اجرای این طرح برای جمع آوری نذورات مردم و توزیع بین نیازمندان را دارد.

حسینی طلب ابراز امیدواری کرد: در جلسه چند روز آینده که با هیئت های مذهبی برگزار خواهد شد جزئیات این طرح به سمع و نظر مسئولین هیئت های مذهبی رسانده می شود.

 

منبع : کمیته امداد امام خمینی استان ک-و-ب