مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان چرام از جمعی از طلاب تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان مشغول به تحصیل در حوزه علمیه دهدشت دیدار نمود.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، علی حسن مظاهری در این دیدار که با جمعی از طلاب تحت حمایت این نهاد در حوزه علمیه انجام پذیرفت، گفت: آموزه های دینی طلاب در مناطق محروم نجات دهنده جامعه و در روند توانمندسازی مددجویان …

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان چرام از جمعی از طلاب تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان مشغول به تحصیل در حوزه علمیه دهدشت دیدار نمود.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، علی حسن مظاهری در این دیدار که با جمعی از طلاب تحت حمایت این نهاد در حوزه علمیه انجام پذیرفت، گفت: آموزه های دینی طلاب در مناطق محروم نجات دهنده جامعه و در روند توانمندسازی مددجویان بسیار مفید و موثراست.

وی اظهار داشت: توطئه ها و شبیخون های فرهنگی اثرات مخربی در جامعه انسانی امروزی و بخصوص بر قشر جوان دارد که اگر چاره اندیشی نشود سبب بروز آسیب های اجتماعی شده و نجات جامعه پرهزینه می شود.

مظاهری نقش طلاب را در آموزش فرهنگ اسلامی و تبلیغ آموزه های دینی بسیار مفید عنوان کرد و اظهار داشت : در بررسی از مناطق محروم مشخص شد که همکاری طلاب در این مناطق محسوس و ضروری می باشد.

وی همکاری کمیته امداد را جهت همکاری با طلاب و سفیران آموزه های دینی اعلام نمود.

طلاب حاضر در این دیدار نیز آمادگی خود را جهت همکاری با کمیته امداد شهرستان چرام در موضوع آموزش خانواده ها بخصوص در مناطق محروم اعلام نمودند.

در پایان این دیدار از طرف کمیته امداد هدایایی تقدیم طلاب گردید.

 

منبع : کمیته امداد امام خمینی استان ک-و-ب