کارگاه‌های آموزشی مدیریت تکنولوژی و متدولوژی ارزیابی کیفیت آموزشی، با حضور رؤسای فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد در گچساران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران ظهر امروز و با حضور ۱۹ نفر از روسای فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد کارگاه‌های آموزشی دوره مدیریت تکنولوژی و متدولوژی ارزیابی کیفیت آموزشی در محل فنی و حرفه‌ای گچساران برگزار شد.

در این دوره از کارگاه‌های آموزشی که طی دیروز و امروز در مرکز فنی و حرفه‌ای برادران گچساران برگزار شد، سید یدالله افضلی، رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران به عنوان مدرس این کارگاه‌های آموزشی این کارگاه‌های اموزشی را در دو جلسه هشت ساعتی برگزار کرد.

رئیس فنی و حرفه‌ای گچساران در پایان این کارگاه‌های اموزشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: تضمین کیفیت به معنی بازرسی و بازبینی فرآیندها و محصولات پروژه جهت اطمینان از انطباق آنها با استانداردها و روشهای اجرایی مناسب است.

افضلی افزود: هدف از انجام فعالیتهای تضمین کیفیت، همکاری با تیم پروژه در جهت رسیدن به کیفیت قابل قبول می‌باشد که در این راستا گروه‌های کیفیت نتایج بازرسی و بازبینی انجام شده را در قالب گزارش‌های دوره‌ای و موردی به مدیران پروژه و کارفرما ارائه می‌نماید.

وی ابراز کرد: فعالیت‌های تضمین کیفیت به عنوان یکی فعالیت‌های مدیریت پروژه مطرح بوده به گونه‌ای که با انجام این فعالیت‌ها، گروه تضمین کیفیت در برنامه‌ریزی و رعایت استانداردهای پروژه همکاری نموده، به عنوان یک گروه مستقل روش انجام فعالیت‌ها و فرآورده‌ها را بازرسی و از صحت انجام آنها اطمینان حاصل می‌نماید.

انتهای پیام/۸۲۰۱۴/ل۲۰

منبع : خبرگزاری فارس