مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بر پیوند ‌«مدرسه، خانه و مسجد» برای تربیت فرزندان براساس ‌دستورات اسلامی‌ تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، هادی زارع‌پور عصر امروز در دیدار جمعی از اعضای انجمن اولیا و مربیان استان کهگیلویه و بویراحمد و تعدادی از دانش‌آموزان با آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی اظهار کرد: در مباحث فرهنگی برای رشد و اعتلا باید هزینه شود در غیر این صورت بسیاری از برنامه‌ها و فعالیت‌ها عقیم خواهند ماند.

وی از خسارات چندگانگی در موضوعات فرهنگی گفت و افزود: اگر ارتباط میان خانه و مدرسه و مسجد به خوبی برقرار نشود این چندگانگی بیشتر می‌شود و مشکلاتی از این حیث ایجاد خواهد شد که رفع آن نیاز به هزینه‌های بیشتر مادی و معنوی دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، وجود قرائت‌های مختلف در تربیت نسل جوان و نوجوان را ضعفی بزرگ دانست و از همه متولیان امر در دستگاه‌های فرهنگی خواست تا نسبت به این موضوع چاره‌اندیشی کنند.

زارع‌پور بهره‌گیری از توان حوزه‌های علمیه و مراکز فرهنگی دیگر را زمینه‌ای برای نیل به تربیت اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: پیوند سه ضلع مدرسه، خانه و مسجد به صورت بنیانی و زیربنایی موجب یک صدایی در امر تربیت و گام نهادن در مسیر تربیت صحیح و علمی و مبتنی بر دستورات اسلامی می‌شود.

انتهای پیام/۲۵۷۱/ش۲۰

منبع : خبرگزاری فارس