فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: پروژه‌هایی که به این قرارگاه واگذار شده ناشی از توان و قدرت قرارگاه بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه فتح به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار مهندس عبادالله عبداللهی در جمع فرماندهان و مدیران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با بیان اینکه توانمندی و قدرت قرارگاه موجب واگذاری پروژه های بزرگ ملی به ما شده است افزود: هیچ وقت با دید سودمحوری وارد کار نشدیم ما برای نظام و ملت ایران کار می‌کنیم، کار برای نظام را کار برای خدا می دانیم و این بستری که قرارگاه آماده کرده لطف خداست و پروژه‌هایی که در دولت های قبلی واگذار شده ناشی از توان و قدرت قرارگاه بوده است.

وی خطاب به فرماندهان و مدیران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: وقتی کار را درست انجام بدهید و شایستگی ها و صلاحیت های فنی و اجرایی خود را عرضه کنید به شما نیاز دارند ما باید کار را برای خدا انجام دهیم و خیلی توقع نداشته باشیم از ما تعریف و تمجیدی صورت پذیرد.

وی همچنین از پایان ۵۴ پروژه ماندگار در قرارگاه خبر داد و افزود: همه پروژه های ماندگار که در اختیار قرارگاه بوده با لطف خدا و همت جهادی فرزندان ملت ایران در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) به پایان رسیده است و ان شاءالله به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

انتهای خبر/

منبع : سپاه فتح استان ک-و-ب