رئیس کمیته امداد امام خمینی چرام گفت: بیش از یک میلیارد و ۶۹۳ میلیون ریال جهت بیمه تامین اجتماعی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان به حساب سازمان تامین اجتماعی شهرستان واریز شد.

علی‌حسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام، اظهار کرد: در هشت ماهه سال جاری بیش از یک میلیارد و ۶۹۳ میلیون ریال جهت بیمه تأمین اجتماعی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان به حساب سازمان تامین اجتماعی شهرستان واریز شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی چرام، عنوان کرد: بهره‌مندی مددجویان از بیمه تأمین اجتماعی یکی از راهکارهای کمیته امداد در راستای توانمندسازی و افزایش توان مالی مددجویان است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد با تحت پوشش قرار دادن مجریان طرح‌های اشتغال زمینه را جهت توانمندسازی آن‌ها فراهم می‌کند، اضافه کرد: یکی از اهدافی که در بیمه مجریان طرح‌های اشتغالزایی دنبال می‌شود پایداری مشاغل ایجاد شده مددجویان است.

مظاهری از دیگر افراد بیمه شده در این طرح را زنان سرپرست خانوار عنوان کرد و گفت: بهره‌مندی از فرانشیز درمانی و استفاده از مزایای بیمه بازنشستگی از دیگر اهداف این طرح است.

مدیر کمیته امداد شهرستان چرام تصریح کرد: در همین راستا بیش از یک میلیارد و ۶۹۳ میلیون و ۸۶۰ هزار ریال جهت بیمه تأمین اجتماعی مددجویان تحت حمایت هزینه شده است.

وی با بیان اینکه مبلغ مذکور جهت بیمه ۲۱۶ خانوار با جمعیت ۵۷۷ نفر پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: این امر نشانه تحقق عدالت اجتماعی و آرامش خاطر قشر محروم جامعه است.

انتهای پیام/۸۲۰۰۲/ط۲۰

منبع : خبرگزاری فارس