فرماندار شهرستان لنده با اشاره به پیشرفت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در صحنه بین‌المللی گفت: روحیه شهادت‌طلبی و ولایت‌پذیری ملت ایران عامل اصلی پیشرفت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، محمد مرادی ظهر امروز در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا در لنده با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر به نقش و جایگاه شهدا در ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: پیشرفت و اقتدار امروز ما برگرفته از ولایت‌پذیری و روحیه شهادت‌طلبی ماست.

وی افزود: صبر و پایداری خانواده‌های معظم شهدا و یار و یاور امام بودن در اوایل انقلاب باعث پیروزی انقلاب اسلامی و امروز عاملی در جهت تقویت ارزش‌های انقلاب در میان ملت است.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: عزت و اقتدار روز افزون و پیشرفت چشمگیر جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های گوناگون باعث شد تا دشمنان با زبان خویش به این اقتدار و عظمت اعتراف کنند.

وی اظهار کرد: دستاوردهای سی و پنج ساله انقلاب اسلامی را مدیون تلاش‌ها و زحمات بی‌دریغ حضرت امام خمینی(ره)، خون پاک هزاران شهید گلگون کفن، مقام معظم رهبری و در صحنه بودن مردم هستیم.

مرادی در این دیدار تاکید کرد: نقش خانواده‌های معظم شهدا در حفظ ارزش‌های نظام باعث شد پیام روشن انقلاب اسلامی به تمام جهان صادر و بیداری اسلامی در جهان راه‌اندازی شود و ملت‌های مظلوم ندای آزادی و استقلال خواهی را در جهان طنین‌انداز کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده تصریح کرد: پیگیری امور و مشکلات خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر باید همواره مدنظر مسئولان قرار گیرد و رسیدگی و سرکشی از این عزیزان باید در برنامه کاری مسئولان گنجانده شود.

انتهای پیام/۸۲۰۱۳/غ۳۰

منبع : فارس نیوز