سایت مردم استان ( ک و ب)؛ ای جوانان به این فکر باشید که نکند در رختخواب ذلت بمیرید در صورتیکه امام حسین (ع) در میدان نبرد شهید شد و مبادا در غفلت بمیرید که علی در محراب شهید شد. ای مادران مبادا از رفتن جوانانتان به جبهه جلوگیری کنید که فردا در محضر خداوند […]

شهید احمد مرادی 04سایت مردم استان ( ک و ب)؛ ای جوانان به این فکر باشید که نکند در رختخواب ذلت بمیرید در صورتیکه امام حسین (ع) در میدان نبرد شهید شد و مبادا در غفلت بمیرید که علی در محراب شهید شد.

ای مادران مبادا از رفتن جوانانتان به جبهه جلوگیری کنید که فردا در محضر خداوند نمی توانید جواب زینب (س) را که مصیبت و تحمل ۷۲ شهید از دست داده را نمود، بدهید و مثل خاندان وهب که جوانشان را به جبهه های نبرد می فرستاد و حتی سر جدا شده آنها را تحویل نمی گرفت زیرا مادر وهب فرمود سری را که در راه خدا داده ام پس نخواهم گرفت.

و اما شما ای پدر رنجدیده ام مطمئن باش که خداوند بهترین پشتیبان است و از خداوند می خواهم که دیگر فرزندانت را برایت نگهدارد تا بدینوسیله بتوان در کنار آنها آسایش داشته باشی.

پدر چون وظیفه همه ی ما ایرانیان این است که به میهن و شرف و از اسلام دفاع کنیم پس هیچگونه ناراحتی به خودت راه مده و شکر کن که یکی از فرزندانت را در راه خدا دادی، همیشه با خانواده های با اصالت بنشین و پیوند برقرار کن.

و اما شما ای دوستان و ای فامیلهای وابسته چه نزدیک و چه دور، تک تک از شما طلب حلالیت می نمایم و از اینکه نتوانستم شخصی خوب برای شما باشم از بزرگواری خودتان مرا ببخشید. اگر من بر گردن شما حقی دارم می بخشم و اگر کسی از شما حقی بر من دارید از شما می خواهم که به سهم خودتان مرا ببخشید.

اما تو ای همسر صبور از اینکه من دنبال تحصیل بودم و بعد به خدمت مقدس سربازی رفتم شرمنده هستم از اینکه همه مشکلات زندگی را قبول کردی اجر شما با خداست مرا ببخشید.

از تمامی دوستان و آشنایان می خواهم هیچ در این رابطه نگران نباشید و کاری نکنید که منافقین خشنود شوند، زیرا کسانیکه درد و رنج و گرفتاریهای بیشتری برای اسلام در دنیا می کشند در آخرت رفاه و آسایش بیشتری دارند.

خدایا تو شاهد باش زمانیکه قصد جبهه رفتن نمودم که پدر و مادر و تمام فامیلهایم چشم انتظار من بودند که در آینده بتوانم خدمتی به آنها نمایم اما چون لذت دنیا هرچه باشد زودگذر است باید چیزی را خرید که سعادت همیشگی خود در آن باشد. اکنون تو شاهد باش که عزیزترین چیزم، همان جانم را در راه تو به ایثار می گذارم آن را از من قبول کن.

ای پدر و مادرم از اینکه نتوانستم بیشتر از این در خدمت شما باشم عذرخواهی می کنم امید است مرا ببخشید. هرگاه بفکر من می افتید برادرانم را در آغوش بگیرید و شکرگذار خداوند باشید، زیرا همه خواهند مرد، خوشا به حال آنکس که با نام نیک برود.