با حضور مدیر‌کل دفتر طرح و برنامه دانشگاه فرهنگیان کشور، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس و برحی از مسئولان آموزش و پرورش، زمین احداث دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد از سوی آموزش و پرورش به این دانشگاه تحویل داده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز در آیینی با حضور داود نعیمی مدیرکل طرح و برنامه دانشگاه فرهنگیان کشور، غلام‌محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس، فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان و معاونان دانشگاه فرهنگیان، زمین برای ساخت دانشگاه فرهنگیان از سوی آموزش و پرورش به دانشگاه فرهنگیان تحویل داده شد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این زمین در منطقه گنجه‌ای بویراحمد قرار دارد، اظهار کرد: این میزان از سوی آموزش و پرورش استان برای ساخت فضاهای اداری آموزشی کارگاهی و محوطه‌سازی پردیس شهید ایزدپناه اختصاص یافت.

فرهاد علی‌پور گفت: این فضا در زیربنای ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع احداث می‌شود.

وی افزود: تکمیل و بهره‌برداری از این فضاها بستری ارزشمند برای تحصیل علاقه‌مندان به شغل مقدس معلمی و تربیت نیروی انسانی برای عرصه تعلیم و تربیت فراهم خواهد کرد.

مدیر‌کل طرح و برنامه دانشگاه فرهنگیان کشور نیز اظهار کرد: ساخت پردیس دانشگاهی شهید ایزدپناه در کمیسیون ماده ۲۱۵ معاونت راهبردی رئیس‌جمهور به تصویب رسیده است.

داود نعیمی گفت: برای آغاز عملیات اجرایی این پردیس در سال ۹۳ مبلغ ۱۵ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

هادی زارع‌پور هم اظهار کرد: با تکمیل و بهره‌برداری از این پردیس دانشگاهی امکان توسعه فعالیت‌ها و همچنین تحصیل علاقه‌مندان به شغل معلمی فراهم خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: جذب نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش تنها از طریق تحصیل در دانشگاه فرهنگیان تأمین می‌شود که مستلزم ارتقاء کیفیت است.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹/ر۳۰

منبع : خبرگزاری فارس