امام جمعه باشت گفت: نهاد نماز جمعه و سپاه محور اتحاد در جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، عصر امروز طی مراسمی فرماندهان گردان ۴۸۴ امام جعفر صادق(ع) باشت با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خوب و ارزشمند اصغر نارکی فرمانده سابق این گردان و تبریک و به حاتم قبادی فرمانده جدید گردان اظهار کرد: سبز پوشان سپاه پاسداران سربازان امام زمان (عج) و پیروان واقعی ولایت هستند که وجود چنین افرادی در جامعه مایه افتخار و دلگرمی ملت است.

وی در ادامه سخنان خود نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در حراست از اسلام و انقلاب اسلامی بسیار مهم و ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران از منظر معمار انقلاب از جایگاه ویژه و متعالی برخوردار بود.

 
حجت‌الاسلام عبودی در این دیدار به یوم‌الله ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: این ایام نماد واقعی اختلافات اسلام و کفر است اختلافی که مختص به زمان و انقلاب اسلامی ما نبوده بلکه از صدر اسلام تاکنون جنگ میان عدالت و ظلم به خوبی دیده می‌شود و این اختلاف تفکر اسلام و کفر همچنان ادامه خواهد داشت.

 این مسئول در ادامه ابراز داشت: ما تابع دولت یا هیچ حزب و گروهی نیستیم بلکه تنها پیرو دستورات مقام معظم رهبری هستیم و در پیروی از ایشان از جان خود مایه خواهیم گذاشت.

 

 

امام جمعه باشت در این دیدار با سفارش به فرماندهان گردان ۴۸۴ امام جعفر صادق(ع) ضمن تاکید بر حفظ اتحاد میان خود و مردم، اذعان کرد: نماز جمعه و سپاه پاسداران دو نهاد مهم و وابسته به رهبری بوده و باید محوریت وحدت در جامعه قرار بگیرند.

انتهای پیام/۸۲۰۰۷/ش۴۰

منبع : خبرگزاری فارس