گچساران – ایرنا – نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، گفت: بر اساس این شعار مهم مدیریت امسال دارای تفاوت های اساسی با گذشته بوده و رنگ و بوی دیگری دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید شرف الدین ملک حسینی بین خطبه های نماز جمعه باشت افزود: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مدیریت امسال باید جهادی، سریع، عاشقانه و خالصانه باشد.

وی بیان کرد: مسوولان اجرایی نه تنها نباید از مسوولیت فرار کنند بلکه باید با مشارکت و همفکری جدی امور را پیش ببرند.

ملک حسینی اظهار کرد: باید مسوولان اجرایی استمرار خدمت را دراعمال، رفتار و گفتار خود نشان دهند.

وی عنوان کرد: می توان با رفتار صحیح وهمکاری همه جانبه مردم و مسوولان اجرایی زمینه رشد روزافزون جامعه و افراد آن را فراهم کرد.

ملک حسینی ابراز داشت: ایمان همچون گوهری در قلب انسان است که در رفتار و اعمال او بروز می کند و چنانچه فردی ادعای ایمان کرد ولی ایثار نکرد یا مسوولیت نداشت مومن واقعی نیست.

نماینده ولی فقیه در افزود: مومن واقعی فردی است که هر چه در قلب دارد آن را در رفتار نیز بروز دهد.

ملک حسینی گفت: موفقیت و پیشرفت هر منطقه در گرو تعامل هر چه بیشتر قشرهای مختلف مردم آن است و باید از این فرصت به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه مسوولیت های اجرایی گذرا است، بیان کرد: مسوولان اجرایی باید با رویکرد خدمت، گسترش عدالت و پیشرفت تلاش کنند.

ملک حسینی اظهار کرد: در این سفر مسایل و مشکلات مختلف مردم شهرستان باشت در تمام زمینه ها بررسی و برای رفع آنها تلاش خواهد شد.

وی عنوان کرد: روز گذشته با ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد در شهر باشت نشستی برگزار شد که امید است با نتایج مطلوب آن بتوان در زمینه فرهنگی گام های موثری در این استان برداشت.

ملک حسینی ابراز داشت: تبعیض بین مردم موجب گسترش بی عدالتی و فقر در جامعه می شود و آثار منفی چشمگیری به دنبال دارد.

وی افزود: با همکاری همه جانبه مردم باشت می توان اقدامات اساسی برای پیشبرد اهداف مختلف در این شهرستان انجام داد.

حجت الاسلام و المسلمین سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد پس از پایان آیین نماز جمعه باشت با مردم این شهرستان دیدار حضوری داشت و مردم نیز مسایل و مشکلات خود را مطرح کردند.

۷۴۶۱/۶۷۱

انتهای پیام /*

Contact the editor: <a href="mailto:' newsroom@.ir

منبع : خبرگزاری ایرانا