نمایش فیلم و نقد روایت ” او خوب سنگ می زند” به نویسندگی و کارگردانی سید هادی محقق در موسسه فرهنگی سید الشهدا تهران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد در سیصد و هشتمین نشست هفتگی باشگاه فیلم تهران، فیلم سینمایی «او خوب سنگ می زند» به کارگردانی«هادی محقق»یکشنبه ۲۰ مرداد ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می شود.

به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۳ و فرهنگ سرای ارسباران، «او خوب سنگ می زند» داستان «بردو» نوجوانی است که پدر خود را از دست داده و به همراه برادر و مادر خود به تنهایی زندگی می‌کند، بردو برای سروسامان دادن به زندگی خود به سفری می رود  که طلب پدر خود را از نصیر بگیرد و …

فیلم سینمایی «او خوب سنگ می زند» اولین فیلم بلند سینمایی هادی محقق است و پیش از این فیلم مستند «نگاهی به آسمان» را کارگردانی کرده است.احمد درخشان، ساعد سهیلی، داود عین آبادی، قربان نجفی، سمیه سیروس مقدم و … بازیگران این اثر سینمایی هستند.

نشست نقد فیلم سینمایی بلافاصله بعد از نمایش آن با حضور هادی محقق(کارگردان)، ابراهیم اصغری(تهیه کننده)، ساعد سهیلی و قربان نجفی(بازیگران)، سعید اژدرپور(مجری) و محمدتقی فهیم(منتقد) برگزار می شود.

علاقمندان جهت حضور درنشست‌باشگاه فیلم تهران می توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

محقق  

منبع : سایت اسلامی کهگیلویه و بویراحمد