در فیلم که ریتمی کند دارد تعلیق فیلم سینمایی اتفاق نمی افتد شخصیت پردازی به درستی شکل نگرفته، از افکت های تصویری بی مورد خصوصا ضد بیش از حد استفاده شده، فقط در یک سکانس آن هم در بیمارستان وقتی زن ذبیح می فهمد که شوهرش زخمی شده ریتم فیلم تند می شود،

سایت مردم استان (ک و ب)؛ فیلم “انارهای نارس” مربوط به طبقه کارگر می باشد که نماهای آغازین فیلم خمیازه هایی ذبیح ( پژمان بازغی) را داریم که نشان از خستگی او در کار است.

در فیلم که ریتمی کند دارد تعلیق فیلم سینمایی اتفاق نمی افتد شخصیت پردازی به درستی شکل نگرفته، از افکت های تصویری بی مورد خصوصا ضد بیش از حد استفاده شده، فقط در یک سکانس آن هم در بیمارستان وقتی زن ذبیح می فهمد که شوهرش زخمی شده ریتم فیلم تند می شود، سکانس ها در بیمارستان بسایر طولانی و دیالوگ ها مفهومی ندارد؛ درواقع هر فیلم باید قاعدتا ساختار دراماتیک داشته باشد و شخصی محوری که کنش را بوجود بیاورد و مخاطب را  به مرحله کمکش و نقطه اوج برساند در این فیلم هیچ کنی صورت نگرفته و هیچ شخصیتی مشاهده نمی شود که ساختار دراماتیک را ایجاد کند.

ارتباط آدم ها در این فیلم با هم مشخص نیست، شخصیت پردازی به خوبی صورت نگرفته و بازی بسیار مصنوعی برای مخاطب مصنوعی جلوه می کند.

با نگاهی گذرا به دیگر آثار آنا نعمتی بیشتر او را در نقش های فانتزی و طبقه بالای جامعه می بینیم که در این فیلم در نقشی مقابل و در طبقه پایین جامعه بازی می کند که برای مخاطب کمی نامتعارف است.

با تعریف خواب پیرزن برای (آنا نعمتی) داستان اصلی در میانه های فیلم لو می رود و در سکانس آخر فیلم خواب پیرزن تعبیر می شود.

از دیگر نکات این فیلم می توان به پوشش لباس ها به صورت افراطی اشاره کرد.