یاسوج – ایرنا – رییس تاکسیرانی یاسوج گفت: تاکسیرانی این شهر اقدام به ارایه نرخ کرایه جا به جایی مسافربه حومه شهر از سوی تاکسی ها کرده است.

حمدالله صفایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نرخ کرایه تاکسی از سه راه مصلای امام خمینی (ره) یاسوج به دشتروم از ۹ هزار به ۱۲ هزار ریال، از این سه راه به سرآبتاوه از پنج هزار به هفت هزار ریال، از این سه راه به تل خسرو از چهار هزار و ۵۰۰ به شش هزار ریال، از این سه راه به شهرک صنعتی سرآبتاوه از شش هزار به هشت هزار ریال، از این سه راه به سروک از چهار هزار و ۵۰۰ به شش هزار ریال، از این سه راه به نره گاه از پنج هزار و ۵۰۰ به هفت هزار ریال، از این سه راه به موردراز از شش هزار به هشت هزار ریال، از این سه راه به مختار از هشت هزار به ۱۰ هزار ریال و از این سه راه به پریکدان از ۱۲ هزار به ۱۵ هزار ریال افزایش یافت.

وی بیان کرد: نرخ کرایه تاکسی از مرکز شهر به دانشگاه های پیام نور و آزاد اسلامی از هشت هزار و ۵۰۰ به ۱۰ هزار ریال و از هتل ارم به چنارستان پایین از شش هزار به هشت هزار ریال و از این هتل به چنارستان بالا نیز از هفت هزار به ۹ هزار ریال تغییر کرد.

صفایی اظهار کرد: نرخ کرایه تاکسی از ایستگاه جنب اتکا به گوشه از پنج هزار و ۵۰۰ به هفت هزار ریال، از این ایستگاه به مزدک از شش هزار به هشت هزار ریال، از این ایستگاه به گنجه ای ها از شش هزار به هشت هزار ریال، از این ایستگاه به تنگ سریز از هشت هزار به ۱۰ هزار ریال و از این ایستگاه به ده برآفتاب از هشت هزار و ۵۰۰ به ۱۱ هزار ریال رسید.

وی عنوان کرد: نرخ کرایه تاکسی از پل شهید چمران به شهرک ولایت از پنج هزار به هفت هزار ریال، از این پل به ترمینال تل خسرو از چهار هزار و ۵۰۰ به شش هزار ریال و از این پل به تیپ ۴۸ فتح از پنج هزار و ۵۰۰ به هفت هزار ریال افزایش پیدا کرد.

صفایی ابراز داشت: یک هزار و ۴۰ دستگاه تاکسی درون شهری در یاسوج وجود دارد که از این تعداد ۲۵۰ مورد فرسوده و از رده خارج است.

۷۵۳۵/۶۷۱

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
<a href="mailto:' newsroom@.ir

منبع : خبرگزاری ایرانا