عبودی خطاب به مسئولان اوقاف گفت: کوتاهی در قبال اموراتشان در باشت اعتراضات جدی‌تری را در پی خواهد داشت.

: در کلنگ‌زنی حسینیه مرحومان اسدی باشت گفت: بی‌توجهی به باشت اعتراضات شدیدی را در پی خواهد داشت.

به گزارش “عصردنا” به نقل از فارس، عصر امروز طی مراسمی با حضور امام جمعه باشت، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی و مردم باشت کلنگ حسینه مرحوم وحید و نوید اسدی به زمین زده شد.

به گفته پدر مرحومان وحید و نوید اسدی زمینی به مساحت ۳۸۵ متر مربع برای احداث این حسینیه در نظر گرفته شده‌ است که توسط خود وی خریداری شده و هزینه ساخت آن را نیز را به‌ طور کامل بر عهده گرفته‌ است.

حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی، امام جمعه باشت در این مراسم ضمن گرامی‌داشت این اقدام بزرگ خانواده اسدی در خصوص احداث حسینه به نام دو فرزند جوانشان اظهار کرد: اگر چه از دست دادن فرزند برای هر والدینی سخت و رنج‌آور است اما تصمیم پدر برادران اسدی برای ساخت حسینه علاوه بر تسکینی بر قلب‌ خود آن‌ها، یک باقیات صالحات برای آن دو جوان است.

امام جمعه باشت ادامه داد: امیدواریم این اقدام خانواده اسدی که نشان بر روحیه معنوی آن‌ها است قدمی برای گام‌های معنوی دیگر شود.

وی در این مراسم از پدر آن دو مرحوم خواست با توجه به تصمیم والا و ارزشمند خود جهت احداث این مکان تا تکمیل و افتتاح نهایی مستمر بر کار نظارت کرده و با پیگیری جدی به تکمیل آن اقدام کند تا این قدم معنوی و والای آن برای فرزندانش به کلنگ‌زنی و شعار ختم نشود.

خطیب جمعه باشت از مسئولان خواست تا در کنار خانواده اسدی و تصمیم خوب آنها در راستای ساخت حسینیه با آنها حداکثر توان را به کار برده و در تسریع این عمل خیر شریک شوند.

وی همچنین با بیان اینکه شهرستان باشت از اداره اوقاف گلایه‌مند است ،گفت: به حقیقت باشت تاکنون از اوقاف بی‌بهره بوده و خیری از آن‌ها ندیده و این موضوع را بارها طی رایزنی‌ها و مکاتبات متعدد خود با مسئولان ذیربط بازگو کرده که با وجودی که بیشترین امام‌زاده‌ها در شهرستان‌های گچساران و باشت متعلق به باشت بوده و این درحالی است که اعتبارات به گچساران اختصاص داده‌ می‌شود.

عبودی خطاب به مسئولان اوقاف گفت: کوتاهی در قبال اموراتشان در باشت اعتراضات جدی‌تری را در پی خواهد داشت.

منبع : عصردنا