رئیس سازمان صنعت، معدن‌ و تجارت کهگیلویه و بویراحمد موفقیت سازمان صنعت و معدن در گرو بازرسی و نظارت کارشناسان مجرب دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز با هدف هم‌افزایی، افزایش تعامل و هماهنگی در راستای برخورد با تخلفات اقتصادی و بهبود نظارت و کنترل بازار کهگیلویه و بویراحمد نشست مشترکی با حضور  مدیران سازمان صنعت، معدن‌ و تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

داریوش دیودیده با بیان این‌که بازار کهگیلویه و بویراحمد در شرایط نسبتا مطلوبی قرار دارد، گفت: این امر نشان از نظارت و کنترل مناسب بازار و تعامل مستمر و سازنده دستگاه‌های متولی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن‌ و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: دفاع از حقوق مصرف‌کنندگان از مهم‌ترین وظایف و تکالیف سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی است و در این راه تبادل تجربیات متقابل، برگزاری جلسات هماهنگی، اجرای برنامه‌های آموزشی در تمامی حوزه‌ها مؤثر و راهگشا و اثرگذاری نظارت و کنترل بر بازار در شرایط فعلی ملموس‌تر خواهد بود.

دیودیده تصریح کرد: تولید، توزیع و بازرسی سه رکن اساسی در بازار است و نقش بازرسی در میان این سه مهم‌ترین است و بازرسان باید دانش مناسب و آشنایی کامل با جزئیات کار خود را داشته باشند.

وی ابراز داشت: موفقیت سازمان صنعت و معدن در گرو بازرسی و نظارت کارشناسان است و متخلفان به واسطه‌ای تخلفی که مرتکب شده‌اند، جریمه و به تعزیرات حکومتی ارجاع داد ‌می‌شوند تا راه کسب و کار درست را پیش گیرند.

مدیر‌کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد نیز اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی به فراخور وظایف ذاتی خود، هم زمان شکل گرفته و  فلسفه وجودی این دو نهاد مرتبط با هم است.

علی دهبانی‌پور در ادامه از رسیدگی و برخورد جدی با تخلفات به عنوان اصلی‌ترین وظیفه این نهاد خبر داد و گفت: تعزیرات حکومتی برای رسیدگی به پرونده‌های ارسال شده در زمینه تخلفات اقتصادی برنامه زمان‌بندی تدوین کرده و هدف از این امر تلاش برای رسیدگی نهایی و صدور احکام در اسرع وقت و نظارت بر اجرای مناسب آن است.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹/س۳۰

منبع : خبرگزاری فارس