مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: فردا همزمان با سراسر کشور مهمانی لاله‌ها در گلزارهای شهدا استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ، سیدمصطفی مهدی عصر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک ایام‌الله دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی به فجر آفرینان اظهار کرد: در این دهه پر فروغ بنیاد شهید و امور ایثارگران برنامه‌های متنوعی در سطح اجرا می‌کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه جهت‌گیری انقلاب اسلامی را الهی دانست و گفت: جایگاه انقلاب اسلامی در دفاع از کرامت انسانی و حفظ حقوق و امنیت در جامعه بشری به اثبات رسیده که جهانیان از آن با اقتدار و عزت سخن به میان می‌آورند.

مهدی تصریح کرد: در شرایط کنونی دنیا تبیین نقش انقلاب اسلامی در احیاء هویت دینی، نقش رهبری و بیداری افکار جامعه جهانی، آزادی‌بخشی، استکبار ستیزی و دستاوردها و پیامدهای بین‌المللی آن بسیار ضروری است که این دهه بهترین فرصت برای انعکاس هرچه بهتر و بیشتر دستاوردهای انقلاب و نظام به نسل سومی‌ها و آیندگان است.

این مسئول بیان داشت: مبنا و اساس انقلاب اسلامی ما فرهنگی و معنوی است و نحوه شکل‌گیری آن از مساجد و مکان‌های دینی آغاز شد و در شکل‌گیری نهضت‌های اسلامی چهره دین و شریعت الهی را به معنای واقعی به دنیا معرفی کرد و در این مجال باید بر استمرار و تداوم این نقش اصرار ورزید.

وی با تاکید بر این‌که باید در دهه فجر به تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام بسیار پرداخته شود، گفت: عزت و سربلندی ایران اسلامی نشأت گرفته از خون شهدای راه اسلام است که از بدو تاریخ تاکنون جان خود را برای حفظ ارزش‌های دین گذاشتند و امروز اقتدار ایران به گونه‌ای است که در تصمیم‌‌گیری‌های بزرگ و اتخاذ نظر در سرنوشت بسیاری از کشور‌های جهان تاثیرگذار است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این انقلاب میراث خون یک‌هزاران شهید، جانباز و حاصل پایداری و مقاومت نزدیک به نیم قرن ملت ایران در برابر استبداد و استکبار جهانی است و باید به بهترین شکل ممکن از دستاوردهای آن صیانت کنیم.

مهدی در ادامه به برگزاری مراسم مهمانی لاله‌ها همزمان در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: این مراسم همزمان با سراسر کشور و به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی فردا ۱۷ بهمن‌ماه که به نام روز ایثار و شهادت نامگذاری شده، برگزار می‌شود.

این مسئول با تاکید بر این‌که برنامه مهمانی لاله‌ها فردا در سطح شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود، گفت: این مراسم فردا در ساعت ۱۵ عصر همراه با یادواره شهید نورالدینی اولین شهید انقلاب در گلزار شهدای این شهر برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد مراسم مهمانی لاله‌های یاسوج را ساعت ۱۴ عصر عنوان کرد و گفت: این مراسم در شهرستان‌های بهمئی، دنا و لنده ساعت ۱۰ صبح با حضور اقشار مختلف مردمی و مسئولان شهرستانی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مراسم مهمانی لاله‌های ساعت ۱۵ عصر با حضور استاندار و برگزاری یادواره شهیدان مسجد برگزار می‌شود.

مهدی با بیان این‌که مراسم مهمانی لاله‌ها همزمان با سراسر در سطح شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود، گفت: این مراسم در شهرستان باشت از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح با برگزار راهپیمایی عمومی به سمت گلزار شهدای مرکزی تا تپه نور‌الشهدا و ۱۴ عصر در گلزار شهدا این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۸۲۰۱۱/ق۴۰

منبع : فارس نیوز