امام جمعه موقت باشت گفت: ملت ایران اگر اهل عقب‌نشینی بود هرگز انقلاب نمی‌کرد و در دفاع مقدس خون‌ها نمی‌داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ، حجت‌الاسلام سید حبیب‌الله امام جمعه موقت ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با دعوت و سفارش خود و نمازگزاران به تقوای الهی آن را در جهت سعادتمندی در دنیا و مایه عزت در آخرت بیان کرد و گفت: تقوای الهی لباسی زیباست که افرادی که خواهان زینت هر دو دنیا هستند باید آن را بر تن کنند.

وی در ادامه سخنان خود در خطبه نخست با تبریک به مناسبت حلول ماه ذی‌الحجه‌ به سالروز ازدواج دو دردانه عالم اشاره کرد.

حجت‌الاسلام بلادی با نقل حدیثی از پیامبر اکرم (ص) ازدواج را از برترین اعمال در نزد خداوند دانست و افزود: در پیشگاه الهی هیچ امری مقدس‌تر و محبوب‌تر از ازدواج نیست.

وی خطاب به جوانان در جامعه اسلامی ابراز داشت: ما پیرو دینی هستیم که بر این اعتقاد است که هر فرد باید از تجرد خارج و به سمت تاهل میل یابد تا قلب‌ها آرام گیرد و از خامی بیرون آید.

خطیب موقت جمعه باشت در آغاز خطبه دوم نماز عبادی سیاسی این شهرستان با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی متذکر شد: در هر جامعه ۳ نیرو و قوه مردم، نیروی انتظامی و دستگاه قضا باید دست به دست یکدیگر دهند تا نظم برقرار شود. در راستای برقراری نظم جامعه مردم باید تابع قوانین عمل کنند، نیروی انتظامی باید با رعایت اعتدال پیش برود و دستگاه قضا نیز از آنان حمایت کند.

 حجت‌الاسلام بلادی در بررسی مسائل روز ایران و جهان گفت: ملت‌های دنیا بدانند که رئیس‌جمهور و دولتمردان ایران نماینده ملت بزرگ ایران اسلامی بوده و مبلغ دین اسلام در دنیا هستند. رئیس‌جمهور ایران اسلامی در پشت تریبون سازمان ملل به گوش جهانیان رساند که دین اسلام دین صلح است و  دین خونریزی و جنگ و تروریسم نیست.

 بلادی در پایان خطاب به آمریکا اظهار کرد: ملت ایران اگر خواهان عقب‌نشینی بود دست به انقلاب نمی‌زد و ۸ سال با جانفشانی جوانان از نوامیس خود دفاع نمی‌کرد.

انتهای پیام/۸۲۰۰۷/خ۳۰/پ۳۰۰۳

منبع : خبرگزاری فارس