معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم از بداخلاقی ها و بدرفتاری ها ناراحت می شوند، اگر ارزش های اخلاقی و رفتاری در جامعه بیشتر مورد توجه باشد، امنیت اجتماعی به خوبی محقق می شود.


معاون سیاسی و امنیتی استانداری گفت: مردم از بداخلاقی ها و بدرفتاری ها ناراحت می شوند، اگر ارزش های اخلاقی و رفتاری در جامعه بیشتر مورد توجه باشد، امنیت اجتماعی به خوبی محقق می شود.

دکترفتاح محمدی در کارگروه ارتقاء امنیت اجتماعی با بیان اینکه با همدلی و هم صدایی در حصول تحکیم امنیت پایدار آسایش و آرامش بیشتر برای مردم فراهم می شود، افزود: این یک واقعیت است که در کنار امنیت اجتماعی نیاز به امنیت اقتصادی، فرهنگی و سیاسی است و باید به موازات هم مورد توجه باشند.

وی با بیان اینکه، اخلاق، فرهنگ و امنیت ابعاد، بسترها و آسیب هایی دارد و هر کدام دارای فرایندی است که با عزم همگان  عملی و تحقق پذیر است، افزود: تحقق امنیت در دست یک فرد یا گروه خاصی نیست و مجموعه ای باید دست به دست هم دهند تا امنیت اجتماعی محقق شود.

محمدی با تاکید بر اینکه در شرایطی که امنیت اخلاقی در جامعه حکمفرما باشد، امنیت فردی و اجتماعی نیز در جامعه جاری خواهد بود، گفت: امیدواریم با هم‌افزایی و همراهی اعضا و متولیان امر بتوان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی جامعه گام اساسی برداشت.

محمدی با تاکید بر اینکه، وظایف دستگاه‌ها در خصوص ارتقاء امنیت اجتماعی، اخلاقی و فرهنگی ابلاغ شده، گفت: به منظور مقابله با هنجارشکنان وجاهایی از جمله  تالارهای عروسی، اماکن گردشگری و تفریحی که ارزش های اخلاقی کمرنگ می شود با محوریت حوزه سیاسی و امنیتی استانداری و متولیان عرصه فرهنگ و امنیت بازدیدهایی از این مکان‌ها صورت می‌گیرد.

معاون سیاسی تصریح کرد: ماموران نیروی انتظامی در حیطه وظایف و اختیارات خود باید با برخورد جدی با هنجارشکنان اخلاقی، فردی و اجتماعی امنیت را تامین کرده و اجازه ندهند به آرامش، آسایش و امنیت مردم خدشه‌ای وارد شود.

این مسئول ضمن قدردانی از فعالیت خوب دستگاه‌های عضو کارگروه ارتقاء امنیت اجتماعی گفت: باید تلاش کنیم زمینه بروز، ظهور و تعمیم ارزش‌ها و باورهای دینی را فراهم کنیم تا خدای ناکرده دچار آسیب نشود.

محمدی بر ضرورت حسن خلق با مردم تاکید کرد و گفت: همه ما خادم مردم هستیم و اگر براساس قانون نمی توان کاری را برای افراد انجام دهیم باید حرف آنها را خوب بشنویم و با حسن خلق با آنها رفتار کنیم زیرا مردم ازاینگونه  بداخلاقی بیشتر نگران  می شوند.

ج/۲۳۸


منبع : سایت