دکتر جلیل نظری از داوران انتخاب کتاب سال استان کهگیلویه و بویراحمد مطالعه را بخشی از زندگی عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و اسلامی دکتر جلیل نظری در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به برگزاری اولین دوره انتخاب کتاب سال کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در این دوره از انتخاب کتاب سال آثاری وجود دارد که در سطح بالایی قرار دارند.
وی با بیان پایین بودن سطح کیفی برخی از آثار ارائه شده در بخش ادبیات افزود: از میان آثار ارائه شده کتب ارزشمندی وجود دارد که بسیاری از مسائل اطلاعات فرهنگی را بی طرفانه و با نثری زیبا انتقال داده اند.
این مدرس دانشگاه با اشاره به برخی کتب علمی و سطح بالای ارائه شده در این برنامه ابراز داشت: در میان دیگر آثار کتاب هایی معمولی و چند غزل شخصی به چشم می خورد که نیازمند همت بیشتر نویسندگان این آثار است.
نظری تصریح کرد: تعدد آثار ارائه نشان داد که توجه به موارد گوناگون خیلی خوب است و همیشه در نویسندگی کمیت بوده که کفیت را بالا برده است.
داور اولین دوره انتخاب کتاب سال استان در بخش ادبیات با بیان اینکه نویسندگان هم استانی به مسایل فرهنگی و فرهیختگان توجه زیادی نمی کنند افزود: یکی از عوامل پایین بود سطح مطالعه مردم وضعیت معیشتی است و کسانی که کتاب های خوبی می نویسند کمتر دغدغه مشکلات زندگی و معیشت را دارند.

منبع : سایت اسلامی کهگیلویه و بویراحمد