استاندار کهگیلویه و بویراحمد استفاده چند درصد از مالیات بر ارزش افزوده شهرداری ها را برای کاهش مشکلات شورای اسلامی استان پیشنهاد داد.


استاندار استفاده چند درصد از مالیات بر ارزش افزوده شهرداری ها را برای کاهش مشکلات شورای اسلامی استان پیشنهاد داد.

سید موسی خادمی در نشست با اعضای شورای اسلامی استان با بیان این مطلب، افزود: استانداری و سایر دستگاه های اجرایی این استان به دلیل محدودیت اعتبارات توانایی کمک مالی به شورای اسلامی استان را ندارند.

وی بیان کرد: قول مساعد داده می شود که به زودی یک ساختمان مناسب برای شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تعیین و واگذار شود.

خادمی اظهار کرد: تهیه خودرو برای شورای اسلامی امکان پذیر نیست زیرا تعداد قابل توجهی از بخشداری ها و دهیاری های استان با مشکل جدی کمبود وسیله نقلیه مواجه اند ولی به دلایل مختلف هنوز اقدام خاصی برای رفع چنین معضلی نشده است.

وی عنوان کرد: تشکیل کارگروه شوراهای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد که به منظور افزایش ضمانت اجرایی مصوبات شورای اسلامی این استان پیشنهاد داده شده لزوم چندانی ندارد و برای تحقق ضمانت اجرایی مصوبات آن باید از سایر روش ها استفاده شود.

گفتنی است کهگیلویه و بویراحمد دارای ۱۷ شورای اسلامی شهر با ۹۹ عضو، هشت شورای اسلامی شهرستان با ۴۷ عضو، ۱۹ شورای اسلامی بخش با ۹۵ عضو و یک شورای اسلامی فرادست شامل شورای بخش، شهرستان و استان با ۱۵۰ عضو است.

محمدیان-۴۲

 


منبع : سایت