امام جمعه قلعه‌رئیسی گفت: مردم باید قدردان رهبری در همه مراحل باشند و این قدردانی باید در ۲۲ بهمن به نمایش گذاشته شود.

 به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، عصر امروز با حضور امام جمعه قلعه‌رئیسی و جمعی از مسئولان منطقه جاورده، جشن بزرگ فجر روستایی برگزار شد.

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی در این جشن روستایی، اظهار داشت: ۲۲ بهمن به منزله عید غدیر که در آن ولایت بر ملت ایران ارزانی شده است.

وی ادامه داد: اساس دهه فجر اسلام و این ایام بدون اسلام معنایی ندارد که در این انقلاب هدف حضرت امام خمینی (ره) احیای اسلام ناب محمدی بود همانطور که اسلام هدف تمام انبیا بود و وقتی که امام آمدند راه آن انبیا را ادامه دادند و ذات دین را ارزانی نمودند و این انقلاب با نام خمینی زنده است.

امام جمعه قلعه‌رئیسی خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی (ر) هدف از انقلاب را دفاع از حقوق مستضعفان و دوری جستن مردم از ظلم و بدی‌ها و کسانی که ناحق به مردم مستضعف ظلم کردند و آنها را از این کشور بیرون کند.

صلواتی ابراز داشت: مردم باید قدردان این انقلاب باشند چرا که این انقلاب نعمت‌های بزرگی را به مردم خود ارزانی کرد که نباید مردم آنها را فراموش کنند مشکلاتی هم وجود دارد که با هدف و راهی که این نظام دارد رفع شدنی است و مردم باید صبر داشته باشند.

وی عنوان کرد: در این ایام باید یادی از شهدا داشته باشیم چرا که این نظام و انقلاب به یاد همین شهدا پایدار است و مردم باید بصیرت‌افزایی را الگو قرار دهند و بصیرت را در تمام حوزه‌ها اعم از فرهنگی اجتماعی اقتصادی و فرهنگی اولویت قرار دهند.

این مسئول به نقش رهبری در این نظام اشاره کرد و گفت: رهبری از اول انقلاب یار و یاور این مملکت و انقلاب بود و در هر جا که مشکلی برای کشور به وجود آمد با مسیر با عزتی و بزرگی آن مشکل را رفع کردند و مردم باید قدردان رهبری در همه مراحل بود و این قدردانی باید در ۲۲ بهمن به نمایش گذاشته شود.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹/ذ۳۰

منبع : فارس نیوز