مسئول روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری محفل انس با قرآن در ۴ شهرستان استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ، رامین چرومی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای فعالیت‌های فرهنگی مذهبی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه در ماه مبارک رمضان گفت: این نهاد در زمینه قرآن فعالیت‌ها و برنامه‌های چشمگیر و گسترده‌ای دارد.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه با تاکید بر اینکه به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در چهار شهرستان بویراحمد، کهگیلویه، و لنده محفل انس با قرآن برگزار می‌شود، اظهار کرد: در سال گذشته استقبال از محافل قرآنی چشمگیر بود و انتظار می‌رود امسال بیشتر از سنوات گذشته باشد.

چرومی ادامه داد: کلاس‌های قرآن در سه سطح تفسیر قرآن، محفل انس با قرآن و اخلاق از منظر قرآن در سطح چهار شهرستان در زمینه معنوی ضیافت ماه مبارک رمضان تشکیل می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: در حقیقت ترویج آموزه‌های دینی در چنین فضایی در ایجاد پشتوانه معنوی و استراتژیک برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاثیرگذار است.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مساجد قلب تپنده هر شهری هستند، اضافه کرد: نیاز است در این ماه مبارک و با نزدیک ‌شدن به شب‌های قدر، تلاوت قرآن و حضور پربار جوانان در این اماکن مذهبی بیش‌تر مورد توجه واقع شود.

وی خاطرنشان کرد: چهار قاری مصری برای تفسیر بهتر قرآن کریم در ماه مبارک رمضان به کهگیلویه و بویراحمد دعوت شدند و مراسم جزء‌خوانی با همکاری صدا و سیمای استانی هر روز ساعت ۱۸ در ماه مبارک رمضان پخش می‌شود.

چرومی هدف از برگزاری این مراسم را توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و تعمیق باورهای دینی، رشد و تعالی اعتقادات معنوی و مذهبی جوانان و نوجوانان عنوان کرد و گفت: همه سعادت و عزت مندی ما در هر دو جهان در سایه قرآن و عمل کردن به این کتاب آسمانی میسر می شود.

انتهای پیام/۸۲۰۱۱/ز۳۰

منبع : فارس نیوز