معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرمانداران و بخشداران باید به صورت کامل همکاری و تعامل همه جانبه با ائمه جمعه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فتاح محمدی عصر امروز در نشست فرمانداران و بخشداران کهگیلویه و بویراحمد با استاندار و معاونین استاندار اظهار کرد: امروز همه فرمانداران موظف هستند درب اتاق خود را بر روی مردم نبندند و حرف آن‌ها را تمام و کمال بشنوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: هیچ فرماندار و بخشداری حق ندارد از موضع قدرت با مردم سخن بگوید و یا با آن‌ها رفتار تحکم‌آمیز داشته باشد چرا که این‌ها خادم مردم هستند نه حاکم بر آن‌ها.

محمدی در بخش دیگری از تأکیدات خود به فرمانداران و بخشداران کهگیلویه و بویراحمد افزود: امروز همه فرمانداران و بخشداران ما باید دغدغه ائمه جمعه را بشنوند و تا آن‌جا که ممکن است رفع دغدغه از آن‌ها شود.

این مسئول افزود: فرمانداران نمی‌توانند بگویند که ائمه جمعه در امور دخالت نکنند بلکه ائمه جمعه بهترین بازگو کننده انتقادات و کمبودها و کاستی‌ها از جانب مردم هستند.

این مسئول ارشد سیاسی امنیتی در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخشی دیگر از اظهارات خود در جمع فرمانداران و بخشداران استان از لزوم تدوین شناسنامه امنیتی در هر شهرستان سخن به میان آورد و گفت: از اهداف اجرای این طرح این است که مهم‌ترین عوامل اقتصادی و اجتماعی را جمع‌بندی کرده تا بتوانیم در برنامه‌ریزی‌ها از آمار آن به درستی استفاده کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تأکید بر لزوم توجه به حفظ حقوق افراد جامعه گفت: بخشداران و فرمانداران وظایف مهمی بر عهده دارند که اصلی‌ترین آن‌ها حفظ حقوق مردم و تکریم آن‌ها در همه حال است.

انتهای پیام/۲۵۷۱/ق۲۰

منبع : خبرگزاری فارس