استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مسئولان استانی خواست تا ۲۰ اسفند ماه امسال طرحی جامع از پیست اسکی کاکان ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ، سید موسی خادمی شامگاه جمعه در بازدید از پیست اسکی کاکان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی از بسیاری پروژه‌های استانی در مناطق مختلف که دارای اولویت هستند بازدید به عمل آوردیم که پیست اسکی کاکان به دلیل اهمیتی که در حوزه‌های مختلف از جمله ورزش و گردشگری دارد از جمله آن‌ها به شمار می‌رود.

وی افزود: یکی از مکان‌های مهم گردشگری استان پیست اسکی کاکان است و باید گفت این برف برای استان ما یک موهبت و نعمت به شمار می‌رود.

این مسئول در ادامه گفت: ما از این نعمت به نظر می‌رسد که به درستی استفاده نمی‌کنیم و پیست علی‌رغم اینکه سابقه طولانی دارد شرایط مناسبی نسبت به رقبای خود در استان‌های مجاور ندارد.

خادمی افزود: در این بازدید قرار شد که تا ۲۰ اسفند طرح جامعی از امکانات مورد نیاز پیست و توسعه آن آماده کنند و در شورای ورزش روی آن بحث کنیم که پوشش جاده زیر پیست و الحاق آن به فضای پیست و ایجاد تأسیسات روی آن و ایجاد هتل و بازسازی پیست در این طرح گنجانده خواهد شد.

استاندار تصریح کرد: این طرح را باید به مرور اجرا کنیم و متناسب با منابع آن را تکمیل کنیم و پیست سال ۹۳ باید متفاوت با پیست در سال‌جاری باشد.

خادمی به برگزاری جشنواره برفی در روز ۲۵ بهمن در این استان و در محل پیست اسکی یاسوج اشاره کرد و گفت: مسئولان گردشگری باید از آن به عنوان فرصتی برای معرفی استان استفاده کنند و باید همه دستگاه‌ها تعامل خوبی برای برگزاری هر چه بهتر آن داشته باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خاتمه با تأکید بر این که مشکلاتی مبنی بر وجود اختلاف در میان دست‌اندرکاران پیست را شنیده‌ام، یادآور شد: این اختلافات همواره به استان ما ضربه وارد کرده است که از مسئولان در هیئت اسکی و در هیئت شهرستان می‌خواهم برای خدمات‌دهی هر چه بهتر به مردم و علاقه‌مندان این اختلافات را کنار بگذارند.

انتهای پیام/۲۵۷۱/ر۴۰

منبع : فارس نیوز