نوجوان هم استانی موفق به کسب مدال در مسابقات تکواندو و کاراته قهرمانی بسیج کشور در رده‏های سنی نوجوانان و جوانان شد.

تکواندوسایت مردم استان (ک و ب): به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان ، مسلم تقی‌ملا بیان داشت: مسابقات تکواندوی قهرمانی بسیج کشور امروز در مجموعه ورزشی الغدیر برگزار شد و در پایان این رقابت‏ها، نفرات برتر اوزان مختلف معرفی شدند.

وی افزود: این مسابقات در پنج وزن در رده سنی نوجوانان و چهار وزن در رده سنی جوانان برگزار شد.

دبیر هیئت کشور بیان کرد: در رده سنی نوجوانان و در وزن منهای ۳۳ کیلوگرم فرزاد اصیل‏زاده از ، رضا کیانی از چهارمحال و بختیاری و به صورت مشترک محمدامین عسگرزاده از هرمزگان و پوریا اسماعیلی از مازندران در این مسابقات در جایگاه‏های اول تا سوم قرار گرفته‏اند.

تقی‏ملا ادامه داد: در وزن منهای ۳۶ کیلوگرم نوجوانان، مهدی گرایلی از مازندران، مرشاد نوروزی از تهران و به صورت مشترک نوید صیفی‏زاده از ایلام و علی امانی از استان تهران مقام‏های اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی خاطرنشان کرد: در وزن منهای ۴۵ کیلوگرم و در رده سنی نوجوان، پوریا اسدی از چهارمحال و بختیاری، ابولفضل عابدی از مازندران و مقام سوم به صورت مشترک از کهگیلویه وبویراحمد و از اصفهان به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

دبیر هیئت کاراته بسیج کشور گفت: در رده سنی جوانان و وزن منهای ۵۵ کیلوگرم، عمران جدیدی از تهران بزرگ، سجاد اسماعیل‏خانی از همدان و علی کاظمیان از قم و رضا مرادیان از کرمانشاه به ترتیب جایگاه‏های اول تا سوم را از آن خود کردند.

تقی‏ملا افزود: در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم، سامان سلطانی از مازندران، میلاد غیبی از خوزستان و به صورت مشترک محمد چترزرین از قم و محمدرضا بهرامی از اصفهان به ترتیب رتبه‏های اول تا سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: در تاریخ هفتم تیر، پیکارهای سه وزن نوجوان زیر ۵۰کیلوگرم و دو وزن جوانان زیر ۷۶ کیلوگرم برگزار می‏شود.

دبیر هیئت کاراته بسیج کشور بیان کرد: در پیکارهای کاتا انفرادی نوجوانان، علی ارچنگی از کرمان، محمدرضا حاج‏محمدی از البرز و به صورت مشترک مهدی غلام‏پور از هرمزگان و محمدرضا جعفرپور از قزوین مقام اول تا سوم را کسب کردند.

تقی‏ملا گفت: در کاتا جوانان، امیرعلی زنجانی، محمدامین عاقلان‏خو از همدان و به صورت مشترک ادیب امیری از کرمانشاه و داریوش شکوری از مرکزی مقام‏های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.