شبکه‌های دیجیتال و اینترنت در لنده به صورت مکرر قطع و وصل می‌شوند و مشکلات فراوانی را برای مردم به وجود می‌آورند.

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، شبکه‌های دیجیتال یکی دیگر از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی برای مناطق محروم بوده که در چند سال اخیر در سراسر کشور برای پوشش‌ همگانی راه‌اندازی شده است.

شهرستان لنده هم از قاعده مستثنی نبوده و مورد توجه مسئولان قرار گرفت و در اواخر سال گذشته گیرنده‌های دیجیتال در شهرستان لنده راه‌اندازی شد.

مردم از این اتفاق بسیار خوشحال شده و با خرید دستگاه‌های گیرنده دیجیتال از این اقدام استقبال کردند.اما هر چه به جلو می رویم شاهد این هستیم که روزانه یا ۱۰ شبکه اول دیجیتال را باید نگاه کرد و یا ۱۰ شبکه دوم را.

حال از این‌بگذریم قطع و وصل مکرر این‌ شبکه ها موجب نارضایتی مردم شده و می گویند چرا با هر قطع و وصل برق باید برای چندین ساعت دیجیتال قطع شود و یا با ابری شدن هوا با دیجیتال خداحافظی کرد.

بسیار خوب است اگر بتوانیم با ارائه راه‌حلی این مشکل را برطرف سازیم تا همه بتوانیم به درستی از این شبکه ها استفاده کنیم.

ضمناً باید یادآور شد که روستاهای تابعه شهرستان لنده قریب به ۶۰ درصد آن‌ها از این نعمت (دریافت شبکه‌های دیجیتال) محروم هستند.

یکی دیگر از مشکلات شهرستان لنده قطع و وصل اینترنت بوده که متأسفانه تا به حال مسئولان چندین بار قول برطرف کردن مشکلات آن را داده‌اند ولی تا کنون موفقیتی حاصل نشد.امروز کندی و یا قطع و وصل شدن اینترنت بسیاری از مشکلات را برای جوامع انسانی به وجود می‌آورد چرا که اکثر خدمات‌رسانی ها به صورت اتوماتیک و اینترنتی انجام می‌شود.

ما منتظر جواب مسئولان برای دلایل قطع و وصل این شبکه ها در شهرستان لنده هستیم.

انتهای پیام/۸۲۰۱۳/ط۴۰/ظ۱۰۰۴

منبع : خبرگزاری فارس