افشار نیا، گفت: مجموعه ۲۶ قسمتی حماسه پد خندق آماده بوده که با برنامه ریزی های صورت گرفته، در طول زمان برگزاری کنگره ملی شهدای استان پخش شود.

به گزارش سایت مردم استان (ک و ب)، یوسف افشار نیا، مدیرکل صدا و سیما و مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد، امروز (۲۶ خرداد) در نشست اجلاسیه شهدای این استان، گفت: اطلاع رسانی وظیفه این کمیته بوده و برنامه ریزی مدونی در این زمینه صورت گرفته است.

 

وی با بیان اینکه کارهای خوبی در زمینه آثار شهدا صورت گرفته، اظهار داشت: بخش عمده کار کمیته، پخش مستقیم کنگره در طول چهار روز از طریق شبکه استانی دنا و شبکه های ملی است.

 

افشار نیا، با بیان اینکه این استان یک هزار ۸۸۴ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده، خاطرنشان کرد: تهیه مستند رادیویی و تلویزیونی در مورد یک هزار و ۵۰۰ شهید اجرایی و نهایی شده است.

 

مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد، افزود: از آرشیو فیلم ها به منظور غنای محتوایی در اختیار ستاد کنگره ملی شهدای این استان قرار می گیرد.

 

وی با بیان اینکه بالغ بر ۲ هزار ساعت فیلم از حضور رزمندگان این استان در دوران دفاع مقدس جمع آوری شده، یاد آور شد: نماهنگ ویژه نیز در حال تدوین است.

 

افشار نیا، از در حال تولید بودن مستند ۳۰ شهید شاخص این استان خبر داد و گفت: مجموعه ۲۶ قسمتی حماسه نیز آماده بوده که با برنامه ریزی های صورت گرفته، در طول زمان برگزاری کنگره ملی شهدای استان پخش شود.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد، تاکنون بیش از ۸۰ درصد برنامه ها متناسب با کنگره است، گفت: بخش عمده برنامه ریزی صورت گرفته برای پوشش مطلوب روزهای برگزاری کنگره ملی شهداست. / شبستان