مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد خواستار راه‌اندازی شعبه‌ای از وزارت خارجه در استان برای کمک به جلب و جذب سرمایه‌گذار خارجی همانند برخی استان‌های دیگر شد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از ، ابراهیم کشاورز شامگاه یک‌شنبه در نشست ستاد سرمایه‌گذاری که به ریاست استاندار و با حضور اعضای دیگر برگزار شد با بیان اینکه جذب سرمایه‌گذار خارجی راهکاری مربوط به خود را دارد، اظهار کرد: در این خصوص باید همه دستگاه‌هایی که وظیفه دارند پای کار باشند.

وی گفت: برای این منظور لازم است ابتدا همان یک پروژه‌ای که اکنون در استان توسط سرمایه‌گذار خارجی در حال کار است، هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد.

این مسئول در همین خصوص راه‌اندازی سیمان مارگون را برای جلب توجه دیگر سرمایه‌گذاران خارجی بسیار با اهمیت دانست و از سازمان صنعت و تجارت استان خواست در این زمینه اقدام لازم را انجام دهد.

نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری با توضیح این که در بسیاری از استان‌های کشور اکنون دفتر و شعبه‌ای از وزارت خارجه راه‌اندازی شده از استان‌هایی همانند خوزستان و فارس نام برد و افزود: این دفتر می‌تواند برای جلب و جذب سرمایه‌گذار رایزنی داشته باشد و با سفرای سایر کشورها برای این کار ارتباط برقرار کند.

کشاورز تصریح کرد: باید در خصوص سرمایه‌گذاری خارجی و جذب آن در بین دستگاه‌های ما و دستگاه‌های مرکز وحدت رویه وجود داشته باشد و در اجرای قانون همانند مرکز عمل کنیم.

انتهای پیام/۲۵۷۱/ب۲۰

منبع : فارس نیوز