استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود نخبگان متعدد در استان در زمینه های مختلف گفت: باید از توان آنها برای پیشبرد برنامه‌ها استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از ، سید موسی خادمی ظهر امروز در نشست شورای اداری با اشاره به در پیش بودن دهه فجر اظهار داشت: دستگاه‌ها باید از تمام توان خود برای برگزاری باشکوه مراسمات مرتبط با دهه فجر استفاده کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به وجود نخبگان متعدد در کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: باید سعی کنیم از توان نخبگان در بحث های اجرایی حداکثر استفاده را ببریم.

خادمی با بیان اینکه فرزندان کهگیلویه و بویراحمد توانسته‌اند به واسطه توان بالای خود در مناصب بالای مدیریتی کشور قرار بگیرند عنوان کرد: سعی ما بر این است که با جلسات و نشست‌های مختلفی که با آنها داریم از توان و ظرفیت آنها برای توسعه استان استفاده کنیم.

وی با اشاره به وجود پزشکان متخصص هم استانی که در نقاط مختلف کشور مشغول خدمت هستند تصریح کرد: تشکیل کارگروه سلامت و بکارگیری از توان و تخصص این پزشکان با محوریت علوم پزشکی نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

خادمی در ادامه با بیان اینکه مدیران استانی باید به دنبال نتیجه محوری باشند خاطرنشان کرد: ارزیابی از مدیران نیز باید بر اساس نتیجه محوری باشد.

وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست در همه حال به دنبال جذب اعتبارت ملی باشند و به اعتبارت محدود استانی اکتفا نکنند.

انتهای پیام/۸۲۰۰۸

منبع : فارس نیوز