مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تشکیل شورای اطلاع‌رسانی محیط زیست اطلاعات و اخبار مربوط به این سازمان با سرعت و دقت هرچه بیشتر به دست مخاطبان خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز و با حضور مدیرکل، معاونین و روسای ادارات شهرستانی محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از اصحاب رسانه، شورای ‌اطلاع‌رسانی محیط زیست این استان تشکیل شد.

عطا پورشیرزاد در این نشست تقویت اطلاع‌رسانی به موقع، هدفمند و اثرگذار برای ایجاد زمینه مشارکت مردمی در حفظ محیط زیست را از اهداف تشکیل شورای اطلاع‌رسانی محیط زیست برشمرد و افزود: قطعا با تشکیل این شورا اطلاع‌رسانی در این حوزه با سرعت و دقت هرچه بیشتر صورت خواهد گرفت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حساسیت مسایل زیست‌محیطی و لزوم اطلاع‌رسانی شفاف و جامع از رویدادهای این بخش گفت: فعالیت این شورا با هدف معرفی اهمیت حفظ محیط زیست و راهکارهای جلب مشارکت مردمی برای کمک به حفظ محیط زیست نیازمند برنامه‌ریزی است.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد نیز تشکیل شورای اطلاع‌رسانی محیط زیست را یکی از برنامه‌های مدیریت سازمان مرکزی در دوره جدید برشمرد و افزود: در قالب فعالیت این شورا گام علمی برای وحدت رویه اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی حفظ محیط زیست برداشته خواهد شد.

فریدون همتیان ساماندهی فرایند اطلاع‌رسانی، تقویت اطلاع‌رسانی و افزایش تعامل هدفمند رسانه‌ای را از اهداف شورای اطلاع‌رسانی محیط زیست عنوان کرد و افزود: تشکیل این شورا به هیچ وجه به منزله کانالیزه کردن و محدود کردن اطلاع رسانی در حوزه محیط زیست نخواهد بود.

به گزارش فارس، در نخستین نشست شورای اطلاع‌رسانی متشکل از ۱۱ عضو از مدیران و کارشناسان اداره کل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد و سه نفر از اعضای فعال حوزه رسانه در عرصه اطلاع‌رسانی محیط زیست، راهکارهای تقویت اطلاع‌رسانی این بخش بررسی شد.

انتهای پیام/۸۲۰۰۰۸/ط۲۰/ظ۱۰۰۴

منبع : خبرگزاری فارس