امام جمعه بهمئی گفت: مشکل اصلی شهرستان بهمئی بیکاری است که از کارگاه‌های تولیدی و صنعتی نیز محروم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام رحمت‌الله سیادت صبح امروز در دیدار با رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور اظهار کرد: تخصص و تعهد دو بال ترقی جامعه اسلامی هستند و اگر هر کدام را از جامعه بگیریم دیگری ارزشی ندارد و پیشرفتی حاصل نمی‌شود.

امام جمعه بهمئی خاطرنشان کرد: مشکل اصلی شهرستان بهمئی بیکاری است که از کارگاه‌های تولیدی و صنعتی نیز محروم است.

وی گفت: با توجه به رشادت‌های فراوان در دفاع مقدس و خدمات مردم شهرستان به انقلاب در برهه‌های مختلف انتظار می‌رود در ارائه خدمات به آن‌ها تسریع شود.

وی مهم‌ترین مطالبه فنی و حرفه‌ای شهرستان بهمئی را تکمیل و تجهیز پروژه ساختمان مرکز فنی و حرفه‌ای عنوان کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده نیز در این دیدار از حضور رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در شهرستان بهمئی تشکر کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی به مناطق محروم عنایت خاصی داشته و دارد و تا حال در این راستا هم کارهای زیادی صورت گرفت ولی چون محرومیت این مناطق زیاد است کارها و مطالبات مردم به درستی برآورده نمی‌شود.

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری تصریح کرد: به خاطر کمبود نیروی متخصص از نظر اشتغال مشکلات فراوانی در این منطقه وجود دارد که با راه‌اندازی و تکمیل پروژه ساختمان فنی و حرفه ای بهمئی بخش عظیمی از مشکل اشتغال برطرف می‌شود.

به گزارش فارس؛ در این دیدار مربیان و اساتید کارگاه‌های تخصصی فنی و حرفه‌ای شهرستان بهمئی از کمبود فضای کارگاهی و نبود تجهیزات لازم برای رشته‌های متفاوت در این کارگاه‌ها را از مشکلات فراروی مربیان عنوان کردند.

انتهای پیام/۸۲۰۱۵/ط۲۰

منبع : خبرگزاری فارس