مسئول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به خسارت میلیونی به این سازمان، در مراجع قضایی پیگیر این اقدام هستیم و شهرداری یاسوج باید پاسخگوی اقدامات خود به جهت ضرر و زیان به بیت‌المال باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، یوسف تازش ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به خسارات وارده به ساختمان و تاسیسات سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد توسط شهرداری یاسوج اظهار داشت: بخشی از اموال و ساخت و سازهای این سازمان و همچنین سازمان محیط زیست در پی اقدامات شهرداری یاسوج تخریب و منجر به خسارت مالی شد.

مسئول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: در پی اقدامات شهرداری یاسوج مبنی بر زیرسازی و تعریض خیابان واقع در ضلع شرقی مجتمع ادارات و به‌رغم پیگیری‌ها، مکاتبات و تماس‌های تلفنی این سازمان با شهرداری متاسفانه هیچ‌گونه اقدام و توجهی در این زمینه صورت نگرفت.

تازش افزود: با شروع فعالیت شهرداری در این منطقه، نامه رسمی و همچنین تماس‌های تلفنی متعددی با شهرداری یاسوج صورت گرفت که متاسفانه هیچ‌گونه اقدامی در این زمینه صورت نگرفت و در نتیجه این بی‌توجهی و بی‌مسئولیتی منجر به بروز این خسارات گردید.

وی خاطرنشان کرد: در پی این اقدام غیر اصولی دیوارهای سازمان صنعت و معدن و همچنین محیط زیست استان تخریب و منجر به خسارت میلیونی به این دستگاه‌ها و همچنین تخریب اموال دولتی و منابع بیت‌المال شده است.

تازش با اشاره به محل قرار گرفتن این ادارات در یک شیب ملایم و احتمال ورود سیلاب ناشی از باران به سمت سازمان صنعت و معدن و سایر ادارات پایین دست ابراز داشت: این اقدامات غیر اصولی شهردار باعث تشدید این موضوع خواهد شد و عواقب وخیم این کار بر عهده شهرداری یاسوج خواهد بود.

مسئول روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: هیچ کس منکر خدمات‌رسانی و تلاش پرسنل شهرداری برای خدمات‌رسانی به نقاط مختلف شهر نیست ولی نباید به‌گونه‌ای عمل شود که موجب خسارات مالی به سایر اشخاص حقیقی و حقوقی گردد.

تازش در پایان گفت: با توجه به این بی‌توجهی، در مراجع قضایی پیگیر این اقدام شهرداری هستیم و شهرداری یاسوج باید پاسخگوی اقدامات خود به جهت ضرر و زیان به بیت‌المال باشد.

انتهای پیام/۸۲۰۰۸/ط۳۰

منبع : خبرگزاری فارس