سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان اینکه افتخار کارگری برای فوتبال یاسوج را دارم، گفت: با کمک هواداران و رسانه‌ها تیم فوتبال شهرداری یاسوج را در لیگ دسته اول فوتبال کشور حفظ می‌کنیم.

جمشید غدیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اظهار کرد: روز دوشنبه و یا سه‌شنبه همین هفته برای هدایت تیم فوتبال شهرداری به می‌آیم.

وی گفت: بر سر سفره مردم این نشسته‌ام و پنج سال با این تیم زندگی کرده‌ام و امروز خود را یک یاسوجی و کهگیلویه و بویراحمدی می‌دانم.

غدیری افزود: همه عوامل فوتبال در این استان می‌دانند که به دنبال کاسبی در ایین تیم نبوده‌ام و هم و غم خود را برای موفقیت تیم فوتبال شهرداری به کار گرفته‌ام و حتی برای موفقیت تیم کار چمن‌زنی و آب زدن چمن ورزشگاه تختی یاسوج را هم بر عهده گرفته‌ام.

سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان این‌مطلب که در مدت مربیگری خود در این تیم به مدت ۵ سال جمعا ۱۰۰ میلیون تومان هم از این تیم پول نگرفته‌ام، خاطرنشان کرد: شما در همین برف اخیر دیدید که چه وضعیتی برای چمن ورزشگاه تختی پیش آمد در حالی که من برای اعتلای نام این شهر و فوتبال یاسوج از زمین چمن تختی چگونه محافظت می‌کردم.

وی ادامه داد: تهمت‌ها و افتراهای ناروایی به من زده شد و حرف‌هایی علیه من در این شهر توسط برخی افراد رد و بدل شده که آن‌ها را به خدا می‌سپارم و اکنون از همه چه آن‌هایی که در گذشته همراه نبوده‌اند و چه دیگران می‌خواهم برای موفقیت تیم شهرداری یاسوج دست ما و این مجموعه را بگیرند.

سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری یاسوج در ادامه اظهارات خود به وضعیت تیم فوتبال نفت و گاز اشاره کرد و گفت: من هم برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم اما ببینید که چگونه بازیکنان تیم فوتبال شهرداری و نیروهای خوب این تیم را کنار گذاشتند و همان نیروها و بازیکنان اکنون در فوتبال خوش درخشیده‌اند و این تیم در صدر رقابت‌های لیگ دسته اول کشور قرار دارد.

غدیری بیان داشت: شک نکنید که با همراهی هواداران و کمک اصحاب قلم و رسانه تیم شهرداری یاسوج نه تنها در لیگ دسته اول می‌ماند بلکه جایگاهی خوب در جدول پس از گذشت چند هفته برای خود کسب می‌کنیم.

انتهای پیام/۲۵۷۱/ق۳۰

منبع : فارس نیوز