آمدید تا نور بصیرت و میثاق با ولایت و امامت را بر ما پررنگ و رهایی بخش ارزانی بدارید. آمدید تا فراموشی را از مسئولان و مدیران ما بربائید.خوش آمدید ای پرندگان رهایی و آزاد

سایت مردم استان (ک و ب) – ؛

امروز نگه داشتن یاد شهدا کمتر از خود شهادت نیست. (امام خامنه ای)

و گچسارانی ها که نامشان در عرصه بین المللی با نفت و غیرت و سربلندی گره خورده و آوازه بلند مهمان نوازی دارند باز هم توفیق یافته اند تا میزبان کبوتران خونین بال دوران مردانگی و شهامت باشند.

مسافران دیار شهادت خوشنامانی هستند که ما را از گمنامی خارج می کنند. گچساران افتخار دارد به عنوان معبر شهدا و رزمندگان در طول ۸ سال دفاع مقدس بوده و امروز عطر معنویت آن ها را به عنوان میعادگاه کوی عشق و وفا گرامی می دارند.

لذا توفیق زیارت سه پیکر ماندگار تاریخ رشادت را امروز پنج شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۲ یافته ایم که در پارک نفت زیارتگاه عاشقان معرفت و کمال باشند و این پارک به نام گویا و زیبای بوستان نامگذاری گردد.

چه زیبنده و مقدس است هر روز صبح تا شب نه تنها مردم ولایت مدار این شهر خردخیز مردپرور بلکه همه مسافران جاده ترانزیتی فارس به خوزستان و به تعبیری دیگر شمال – جنوب، چشمان خود را به این چراغ روشنی و منور بخشند.

شهدای گمنام (والامقام) شما نامدار و خوشنام هستید که:

√ آمدید تا ما را از گمنامی و غفلت بیرون آورید.

√ آمدید تا خواب گران ما را به بیداری و هوشیاری تبدیل نمائید.

√ آمدید تا نور بصیرت و میثاق با ولایت و امامت را بر ما پررنگ و رهایی بخش ارزانی بدارید.

√ آمدید تا فراموشی را از مسئولان و مدیران ما بربائید.

√ آمدید تا عزت و شرف و هویت ما را ضمانت نمائید.

«خوش آمدید ای پرندگان رهایی و آزادی، ای حافظان دیانت و کرامت ایرانی و ای مهمانان گرانقدر و نامداران همیشگی گچساران» / منبع: