رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: این یک رسم شده است که هر کسی توسط پلیس امریکا کشته می شود بیمار روانی اعلام می گردد در حالی که بیمار روانی، سران کاخ سفید هستند که راحت ترین کار برای آنها کشتن انسان ها است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه فتح به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در افتتاحیه راهیان نور دانش آموزی کشور که در حرم مطهر امام خمینی علیه الرحمه برگزار شد گفت: راهیان نور؛ زیارت مشهد شهیدان و هجرت الی الله است که از کلاس درس معلم بزرگ مدرسه عشق آغاز می شود و امروز شاهد میوه های ارزشمند این شجره طیبه هستیم.

سردار نقدی هجرت الی الله و حرکت برای شناخت حقیقت و کسب معارف را از فرامین الهی عنوان نموده و اظهار داشت: امروز به برکت وجود نظام ولایت، دانش آموزان در ابتدای جوانی خود به راهیان نور اعزام می شوند و با فراگیری درس های بزرگ شهدا برای طی صحیح مسیر زندگی گام بر می دارند.

وی خطاب به دانش آموزان بیان کرد: دانش آموز هوشیار کسی است که معرفت و دانش خود را به کتاب ها محدود نکند و از آنچه در محیط اطراف وجود دارد و رهروان راه حقیقت پیموده اند درس بگیرد که بهترین اندوخته، درس های شهدا است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین شناخت ماهیت دشمن و امریکا را از مهمترین درس های شهدا دانسته و تصریح کرد: یکی از هزاران شهید و جانباز فقط یکی از صدها جنایت رژیم پلید امریکا است که در طول تاریخ ننگین خود، هیچ روزی را بدون جنایت و کشتار بیگناهان نگذرانده است.

وی به رگبار بستن یک مادر مظلوم و فرزند یکساله اش توسط پلیس امریکا به جرم عبور از نوار امنیتی کاخ سفید را یادآور شده و ادامه داد: آیا هیچ راهی غیر از شلیک گلوله برای متوقف کردن این مادر و طفل وجود نداشت؟ این یک رسم شده است که هر کسی توسط پلیس امریکا کشته می شود بیمار روانی اعلام می گردد در حالی که بیمار روانی، سران کاخ سفید هستند که راحت ترین کار برای آنها کشتن انسان ها است.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج به توطئه استکبار مبنی بر اتهام استفاده از سلاح شیمیایی علیه ملت سوریه اشاره نموده و خاطر نشان کرد: این ادعاها در حالی صورت می گیرد که جدیداً مقادیر زیادی بمب شیمیایی توسط دولت تونس در مرز با سوریه از تروریست های غرب گرا کشف شده است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس و سفر راهیان نور می تواند ماهیت دشمن را بهتر بشناساند اظهار داشت: راهیان نور سبب درک عمیق تر خصلت ها و ویژگی های شهدا می شود که امسال چهارمین دوره این حرکت ارزشمند از این مکان مقدس آغاز خواهد شد.

سردار نقدی ضمن تشکر از همکاری های آموزش و پرورش و فرماندهان و مسئولین سپاه در برگزاری راهیان نور خاطر نشان کرد: راهیان نور دانش آموزی دستاوردهای خوبی داشته که دانش آموزان و حتی اولیاء در سراسر کشور از آثار و برکات این سفرها تشکر می کنند.

وی میزبانی ۵ استان مرزی کشور از راهیان نور دانش آموزی را یادآور شده و افزود: دانش آموزان با شرکت در این اردوها از شهیدانی همچون حسین فهمیده، مهرداد عزیزالهی، مرحمت بالازاده، سیده طاهره هاشمی و ۳۶ هزار دانش آموز شهید درس گرفته و خود را برای جهاد بالاتر آماده می کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطر نشان کرد: امروز دنیا بداند که این نوجوانان برای ادامه دادن راه شهدا آماده می شوند تا اسلام در همه گیتی پهناور شود و تا نابودی کامل استکبار و محو کامل صهیونیزم مبارزه ادامه خواهد داشت و ان شاءالله نماز بزرگ جماعت را در بیت المقدس خواهیم خواند.

انتهای خبر/

منبع : سپاه فتح استان ک-و-ب