سوگواره عاشورایی استانی هنرهای تجسمی پوسترسازی (بیرق های برافراشته) با حضور هنرمندان گرافیست استان کهگیلویه و بویراحمد در تاریخ ۱۸ آذرماه در شهرستان گچساران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گچساران ، به مناسبت گرامی داشت جانفشانی های دلیر مردان کربلایی در سال ۶۱ هجری قمری و مریدان آنان در ماه های محرم که اقدام به مجالس عزا و سوگواری می نمایند اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گچساران اقدام به برپایی سوگواره بیرق های برافراشته در دو گروه دستی و رایانه ای در تاریخ ۱۸ آذرماه می نماید.
رئیس اسلامی شهرستان گچساران و مدیر اجرایی این سوگواره هدف از این سوگواره را ترویج فرهنگ عاشورایی دانست و گفت: به تصویر کشیدن وقایع عاشورا در قالب هنر ماندگاری بهتر وبیشتری در اذهان خواهد داشت.
سید زمان علی پوراظهار داشت : در این سوگواره که استانی است و در این شهرستان برگزار می شود از هر شهرستانی چهار گرافیست (دستی – رایانه) حضور خواهند داشت .
 وی یاد آور شد : با ارسال نامه به همه شهرستان های استان اعلام شده که تا تاریخ ۱۴ آذرماه اسامی افراد شرکت کننده را به دبیرخانه سوگواره با شماره نمابر ۰۷۴۲۳۳۳۳۱۶۸ ارسال نمایند.

منبع : سایت اداره فرهنگ و اسلامی کهگیلویه و بویراحمد