استاندار کهگیلویه و بویراحمدبه همراه معاونان خود و مدیران کل ستادی استانداری از تعدادی جانبازان ۷۰ درصد یاسوجی سرکشی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ، سید موسی خادمی امشب به همراه همه معاونان خود و مدیران کل ستادی استانداری از تعدادی از جانبازان ۷۰ درصد یاسوجی با حضور در منزل یکی از این جانبازان سرکشی کرد و مشکلات آن‌ها را مورد پی‌گیری قرار داد.

در این دیدار دو ساعته استاندار در جریان امور جانبازان ۷۰ درصد قرار گرفت و برای رفع پاره‌ای از مشکلات آن‌ها قول مساعد داد.

سید موسی خادمی با بیان این‌که قشری عزیزتر از جانبازان و ایثارگران نداریم، اظهار کرد: همه مسئولان استانی موظف به پی‌گیری و رفع مشکلات جانبازان و ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها هستند.

خادمی یکی از مشکلات اساسی جانبازان را مشکل درمان آن‌ها دانست و گفت: باید نسبت به تجهیز بیمارستان تخصصی سلمان اقدامات لازم انجام شود.

استاندار برخی از مشکلات مربوط به زمین مجتمع خدماتی رفاهی ایثارگران را پیش پا افتاده دانست و گفت: گاه می‌توان این مشکلات را بدون هر گونه هزینه‌ای میان دستگاه‌ها برطرف کرد.

وی با بیان این‌که در رفع مشکلات جانبازان کوتاهی نخواهیم کرد، افزود: یکی از مشکلاتی که اکنون داریم به اعتبارات عمرانی برمی‌گردد که در حال حاضر همه جای کشور با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند.

انتهای پیام/۲۵۷۱/غ۲۰

منبع : فارس نیوز