ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کاردانی و کارشناسی دانشگاه یاسوج از ۲۵ شهریورماه جاری و به صورت غیرحضوری آغاز می‌شود.

دانشگاه یاسوجسایت مردم استان (ک و ب)؛ شهاب الدین ، معاون آموزشی صبح امروز در جمع خبرنگاران از ثبت نام غیر حضوری پذیرفته شدگان کاردانی و کارشناسی این دانشگاه در کنکور سراسری ۹۲ خبر داد.

وی آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان ورودی جدید را از ۲۵ شهریور ماه جاری عنوان کرد و افزود: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده از سوی دانشگاه، ثبت نام پذیرفته شدگان ۱۱ رشته آمار و کاربردها، مهندسی پلیمر، شیمی، عمران، مکانیک، مواد، کاردان فنی عمران، کاردان فنی مکانیک (جوشکاری _ تاسیسات آبرسانی و گازرسانی)  و شیمی کاربردی ۲۵ شهریرماه و پذیرفته شدگان سایر رشته ها ۲۶ شهریورماه جاری صورت می گیرد.

معاون آموزشی دانشگاه یاسوج تصریح کرد: دانشجویان می توانند برای ثبت نام با ورود به سامانه خدمات آموزشی دانشگاه و وارد کردن شناسه کاربری و گذرواژه بر اساس راهنمای پذیرش اقدام به ثبت نام کنند و در زمان مشخص با مراجعه حضوری به دانشگاه مدارک خود را تحویل دهند.

حاتمی گفت: دانشجویان باید علاوه بر اصل مدارکی که فایل اسکن شده آنها را روی سامانه خدمات آموزشی بارگذاری کرده اند، اصل مدارک مورد نظر را نیز بر حسب مورد پس از تکمیل، هنگام مراجعه حضوری تحویل دانشگاه دهند.