مدیر بخش استانی جشنواره فیلم فجر گفت: مردم استقبال خوبی از فیلم «رد کارپت» رضا عطاران به واسطه ذهنیت قبلی خود داشتند ولی در نهایت آن‌چه که در روز دوم اکران فیلم‌های جشنواره فجر بیشتر پسندیدند، «پنج ستاره» مهشید افشارزاده بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ، امین کمالوندی امشب پس از اتمام اکران‌های روز دوم فیلم‌های جشنواره فجر در اظهار کرد: امروز در چهار سانس دو فیلم «رد کارپت» رضا عطاران و همچنین «پنج ستاره» مهشید افشارزاده به نمایش درآمد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز داشت: مردم و علاقه‌مندان به سینما به خاطر شخص رضا عطاران و شناختی که نسبت به این کارگردان و بازیگر فیلم و سریال از قبل داشتند از فیلم «رد کارپت» وی استقبال بسیار خوبی کردند.

کمالوندی در ادامه گفت: خود من نیز بر حسب علاقه و وظیفه هر دو فیلم را تماشا کردم اما در نهایت آن‌چه که تماشاگران را راضی نگه داشت فیلم «پنج ستاره» ساخته مهشید افشارزاده بود که در پایان اکران می‌توانستیم رضایت علاقه‌مندان به سینما را از چهره آن‌ها درک کنیم.

این مسئول افزود: در فیلم افشارزاده که جز نخستین تجربه وی بود، بازی خوب شهاب حسینی و بهنوش بختیاری به چشم می‌آمد که توانسته بود برای نخستین سال در بخش مسابقه این جشنواره حضور پیدا کند.

کمالوندی در ادامه گفت: در بین فیلم‌های اکران شده تاکنون که تعداد آن‌ها چهار فیلم بوده و از میان انارهای نارس، میهمان داریم، رد کارپت و پنج ستاره به نظر من فیلم «مهمان داریم» ساخته محمدمهدی عسگرپور بیشتر مورد پسند علاقه‌مندان به سینما در یاسوج قرار گرفته است.

انتهای پیام/۲۵۷۱/غ۲۰

منبع : فارس نیوز