نخستین روز از جشنواره فیلم فجر در استان کهگیلویه و بویراحمد با ۴سانس اکران در سینما هنر یاسوج و با حضور بی سابقه مردم پشت گیشه ها آغاز شد.

نخستین روز از جشنواره فیلم فجر در یاسوج  از امروز با اکران دو فیلم در ۴ سانس آغاز شد و برخلاف انتظار صف های طولانی برای ورود به سینما در همان ساعات ابتدایی جشنواره تشکیل شد.

فیلم “مهمان داریم” به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور و “انارهای نارس” به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی نخستین فیلمهایی بودند که بر پرده نقره ای سینما هنر یاسوج نقش بستند.

 تا ساعت ۲۲ امشب نمایش فیلمها ادامه  داشت و این صف ها همچنان برای ورود به سینما تشکیل خواهند شد. صف هایی که اینبار شیرین و امیدوار کننده هستند به گونه ای که تا حدودی تلخی صف های دراز توزیع سبد کالا را از کام شهر زدوده اند.

فرهنگ و اسلامی در رابطه با روز نخست جشنواره فیلم فجر در یاسوج به خبرنگار ما گفت: نخستین روز از جشنواره فیلم فجر در استان با ۴سانس اکران در سینما هنر یاسوج و با حضور بی سابقه مردم پشت گیشه ها آغاز شد.

گفت: استقبال خوب مردم مخصوصا جوانها از این  جشنواره در یاسوج به گونه ایست که در برخی از سانسها ظرفیت سالن سینما هنر یاسوج تکمیل می شود.

وی نقش رسانه های استان در استقبال باشکوه از این جشنواره را قابل توجه دانست و خاطر نشان کرد: فضا سازی خوب رسانه ای و انعکاس مناسب اخبار جشنواره فیلم فجر در یاسوج باعث شده است که استقبال خوب مردم از فیلمها رقم بخورد.

انتهای پیام : ب