گچساران – ایرنا – گره گشایی از مشکلات شهرستان تازه تاسیس باشت با ۵۵ مصوبه ره آورد سفر مسوولان استانی کهگیلویه و بویراحمد به این شهرستان تازه تاسیس است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نماینده ولی فقیه درکهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی این استان در سفری سه روزه به باشت ضمن بازدید از طرح های عمرانی از نزدیک با مشکلات مردم این خطه آشنا شدند.

فرماندار باشت گفت: شتاب بخشی به طرح های بزرگ این شهرستان مانند احداث جاده ای باشت به چرام، تکمیل کلنیک تخصصی و اورژانس ۱۱۵ شهر باشت، طرح مجتمع ادارات، احداث سد پنبه ریز و طرح ساماندهی رودخانه شاه بهرام از مهمترین مصوبات این سفر بود.

سید موسی حسینی افزود:احداث سد شیو، ساماندهی رودخانه باشت، تکمیل محور باشت به چرام، کمک به تعمیر امام زادگان این شهرستان، تکمیل مساجد در دست احداث، بازسازی گلزارهای شهدا، احداث حوزه علمیه و تکمیل مصلای باشت را از دیگر این مصوبات این سفر ذکر کرد.

وی کمبود پزشکان متخصص، فرسوده بودن خانه های بهداشت، کمبود فضای فیزیکی ادارات، کمبود فضای ورزشی و فرهنگی را از مشکلات شهر باشت ذکر کرد.

فرماندار باشت ابرازامیدواری کرد: با حسن نیت مسوولان استانی و به ویژه پیگیری های نمایندگان ولی و فقیه و نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی شاهد رفع مشکلات زیرساخت های زندگی مردم در این شهرستان باشیم.

۸۱۴۳/۵۶۶

انتهای پیام /*

Contact the editor: <a href="mailto:' newsroom@.ir

منبع : خبرگزاری ایرانا