نائب رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان از راه‌اندازی کمیته یاوران شورای اسلامی این شهر با محوریت مساجد خبر داد.

فرزاد حیدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اظهار کرد: با توجه به این‌که بانک اطلاعاتی جامع و مستند نیاز اصلی در هدفمند نمودن و اولویت‌بندی پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی است در  همین راستا از دانشجویان رشته معماری دانشگاه آزاد دعوت کرده‌ایم تا به‌صورت داوطلبانه با مجموعه شورای شهر و شهرداری همکاری داشته باشند.

وی طرح تفضیلی شهر را از جمله طرح‌های مهم و تأثیرگذار در روند توسعه شهر دوگنبدان دانست و افزود: با توجه به قدیمی بودن این طرح باید در به روز نمودن آن اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان تأکید کرد: تمام همت و تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در نخستین مرحله، مشکلات شهر را به صورت محله به محله شناسایی و ساماندهی کنیم.

حیدری خاطرنشان کرد: بعد از شناسایی، مشکلات هر محله را اولویت‌بندی کرده و پس از برآورد هزینه، تمام مشکلات هر محله طی یک برنامه‌ریزی کوتاه مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت برای رفع مشکلات، ساماندهی و بهسازی محلات صورت می‌گیرد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان تصریح کرد: با داشتن نقشه راه و اطلاع‌رسانی به موقع و مناسب به شهروندان و همکاری و مساعدت آنها بخش زیادی از مشکلات کنونی دوگنبدان برطرف می‌شود.

حیدری از راه‌اندازی کمیته یاوران شورا با محوریت مساجد خبر داد و گفت: کمیته یاوران شورا با محوریت مساجد گچساران طرحی برای شناسایی مشکلات و نیازمندی‌های نقاط مختلف دوگنبدان از جمله محله‌های این شهر است.

وی ادامه داد: در این طرح سعی شده است که با تشکیل جلسات شناسایی مشکلات محل‌های دوگنبدان در مساجد مناطق مختلف شهر، نسبت به شناسایی و نیازمندی‌های محله‌های گوناگون توسط مردم اقدام شود.

حیدری عنوان کرد: طرح یاوران شورا در مساجد مناطق مختلف شهری دوگنبدان با اطلاع‌رسانی قبلی برای حضور مردم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۸۲۰۰۱/ب۳۰

منبع : فارس نیوز