با حضور ۱۶۰ خواهر بسیجی راهپیمایی تاکتیکی گردان الزهرا در باشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، صبح امروز و همزمان با فرا رسیدن ایام‌الله فجر، راهپیمایی تاکتیکی ویژه خواهران بسیجی حوزه زهرا (س) باشت با حضور بیش از ۱۶۰ خواهر بسیجی برگزار شد.

این راهپیمایی از مسیر گلزار شهدای شهرستان باشت به سمت تپه نورالشهدای این شهرستان با هدف ارتقای سطح آمادگی، بالا بردن توانمندی‌های نیروهای بسیجی خواهر در مسافت دو کیلومتری برگزار شد.

بنفشه گرامی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: این راهپیمایی که به مدت دو ساعت به طول انجامید به منظور بالا بردن سطح کیفیت توانایی‌ و آگاهی خواهران بسیجی و تقویت قدرت تاکتیکی آنها و با آموزش خواهران بسیجی توسط الیاس مهرابی مسئول آموزش عملیات سپاه ناحیه باشت همراه شد.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت زهرا(س) باشت گفت: خواهران بسیجی همواره و در طول تاریخ پا به پای مردان در صحنه و عرصه‌های دفاع از کشور حضور داشته که لازم است در هر شرایطی آماده و هوشیار باشند و این کلاس‌ها و برنامه‌ها نیز به منظور حفظ آمادگی بسیجیان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این حوزه در طول سال به مناسبت‌‌های مختلف برنامه‌‌هایی را تدارک می‌بیند که این راهپیمایی یکی از این برنامه‌‌ها است.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹/ل۲۰
منبع : فارس نیوز