شهید دانشجو ناصر امیرنژاد از دانشجویان نخبه و بسیجی کهگیلویه وبویراحمدی بود که در بحبوبه فتنه غربی۸۸ در میدان آزادی تهران به دست مزدوران سران فتنه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش ، ظهرامروز جمعی از مسئولان کهگیلویه وبویراحمدی از جمله حجت الاسلام مقدم مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان، حجت الاسلام غفاری مسئول فرهنگی دانشگاه آزاد یاسوج، حجت الاسلام خاضع مسئول شورای تبلیغات اسلامی استان، سید علی سراج رئیس دانشگاه پیام نور استان، سرگرد مهدوی مسئول سازمان بسیج استان، عباس رضایی جانشین سازمان بسیج استان و برخی از دانشجویان و خبرنگاران با خانواده شهید امیرنژد از شهدای کهگیلویه و بویراحمد در فتنه ۸۸ دیدار کردند.

 

 مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان با گرامیداشت فرا رسیدن حماسه ۹دی گفت:شهید امیرنژاد از دانشجویان خلاق، و نخبه استان در دانشگاه تهران بود که ۳۰ خرداد  ۸۸به دست مزدوران سران فتنه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

شهرام مهدوی مطلق با بیان اینکه برخی در آن مقطع مظلومیت شهدای دانشجوی فتنه۸۸ را انکار می کردند و برخی از فتنه گران را به عنوان شهید معرفی می کردند ،گفت: مظلومیت این شهد گرانقدر و ۱۳همسنگر وی که در بحبوبه فتنه ۸۸به درجه شهادت نائل آمدند بر همه عیان شد و خون مبارک این عزیزان دامن فتنه گران و سران آنها را در حماسه ۹دی گرفت.

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: امروز خون این شهیدان سرافزار باعث شده تا جمهوری اسلامی ایران قدرتی بزرگ در معادلات منطقه باشد و این عزیزان بودند که درفتنه خود ساخته غرب، از ارزش ها وآرمان های انقلاب دفاع کردند.

 

مهدوی در ادامه با بیان اینکه امثال شهید امیرنژاد الگوی برای نسل کنونی هستند، ابراز کرد: ۹دی نماد استکبار ستیزی و بصیرت افزایی ملت ایران در برابر استکبار جهانی و فتنه گران است که هیچ وقت فراموش نخواهد شد.

 

وی بیان کرد: حماسه ۹دی نشان داد وقتی سخن از اعتقادات و آرمانهای انقلاب و اسلام باشد مردم از هرگروه و اقلیتی خواهند آمد و حماسه ماندگاری مانند حماسه ۹دی را خلق خواهند کرد.

 

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد:حماسه ۹ دی متعلق به هیچ حزب، جناح، گروه، جریان و یا قشر خاصی نیست بلکه حرکتی مردمی و خودجوش برای دفاع از نظام و انقلاب و حمایت از ولایت فقیه و رهبری بود.

 

شهید «ناصر امیرنژاد» در سال ۱۳۶۵ در روستای محمودآباد شهر یاسوج متولد شد؛ با توجه به محرومیت‌ها و سختی‌هایی که در روستا بود، این شهید با هوش و ذکاوت خود پیشرفت‌های تحصیلی قابل توجهی داشت.

 

این شهید گرانقدر در رشته هوا و فضا در یکی از دانشگاه‌های تهران ادامه تحصیل داد و در دفتر بسیج دانشجویی نیز فعالیت‌های چشمگیری داشت.

 

وی سال گذشته، سال آخر تحصیلاتش را پشت سر می‌گذاشت که برای تحقیقات در زمینه هوا فضا به دانشگاه شهید ستاری معرفی شد.

 

مادربزرگ شهید امیرنژاد که برای دیدار وی از یاسوج به تهران آمده بود، با نوه‌اش در میدان آزادی قرار گذاشت تا او را ببیند ولی از آنجا که محدوده خیابان آزادی به دلیل تظاهرات و اغتشاشات بعد از انتخابات ناامن شده بود، ناصر امیرنژاد این دانشجوی موفق و جوان نخبه بسیجی روز ۳۰ خرداد ماه در اثر اصابت گلوله به ناحیه پهلو به شهادت می‌رسد.